Älskaardiig

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin - 12 januari 2011 17:13

Det blev inget inlägg igår men först va det skola sen va jag med Jennie och Erica och sen tränade jag handboll.


Detta får bli ett snabbt inlägg för jag ska hinna göralite innan träningen som börjar klockan 6. Skola idag, helt ok har ju inte börjat komma in i den vanliga tråkiga skolan riktigt än. Efter skolan va jag med älsklingen, vi nördar sims. ;D Haha faan vad roligt man kan ha över bara ett spel. ;) Han körde precis hem, men vi träffas senare igen. Som jag sa ska jag träna handboll vid 6 och sen är det damlagsmatch så den ska jag titta på. :D Jaja det va dagen. Neej nu ska jag äta lite så att jag orkar träna, skolan gör miig tydligen sjukt trött, men jag har inte kommit in i den vanliga vardagen riktig än.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


Bjuder på en bild som jag la in i förra inlägget med tror jag det va: ;)

  

Av Elin - 10 januari 2011 19:32

Tjenare allihopa! ;D

Just nu sitter jag i min säng, mamma och pappa är i sporthallen och jag njuter av en bit vit choklad som smälter eftersom att den ligger bredvid datan ;)

Min dag har sett ut typ såhär:

jag gick upp typ 10.25 och gjorde vid miig typ. Vid 11.00 kom älsklingen. ;D

Vi gjorde igentligen inte så mkt kollade datan och lite så, sen helt plötsligt kom han på att jag hade sims, så vi satt igång det. Lollo ringde också och frågade om hon fick komma, men hon kom inte fråns kanske 14.40 eller nått igen aning men nått sånt. Vi fortsatte att spela sims, eller Lollo spelade sims och jag och Erik spelade Kalaha. Jag vann! :D Erik cyklade hem vid 4 tiden och Lollo åkte hem vid 6 typ. När Lollo hade åkt åt jag sen kollade jag på llite tv och nu sitetr jag här.


Usch imorgon är det skola. Roligt att få träffa alla kompisar igen men resten kunde jag vatt utan. ;D Jaja skit samma, sånt är livet.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


Här kommer bilder:


Älskar dej


Jag e bara lite Crazzy ;)


Ja, det är bara att läsa på bilden ;) (jag vet det stavas hjärta men det är meningen att det ska stå Hjerta)

  

  

Av Elin - 10 januari 2011 00:56

Städa städa städa... ;( Ja det är nog det jag har gjort idag ;)

Jag vaknade, gick upp och satt miig i soffan med datan och kollade på tv också. Gick in på rummet och typ klädde på miig och lite sånt ;) Klockan va då typ 15.30 eller nått sånt skit. ;) Efter det började jag städa ordentligt på min rum, men i min lilla egna takt. Alltså gjorde jag varje sak överdrivet långsamt.;) Jaja jag städade hela rummet och va jätte duktig. ;D Nu återstår det bara att mamma plockar ner tomtarna och lite så åt sin underbara dotter (för det gör jag inte själv då blir det bara gnäll om hur jag gör ;D). Bilder kommer. Vid typ kvart över 9 eller nått ringde Annelie och frågade om vi ville komma bort och äta lite tårta som hade blivit över från Annies kalas (den lilla sötnosen fyllde 4 år idag). Klart, haha jag och Emmie lydde verkligen vi ville inte sitta i soffan, vi ville sitta vid bordet och lyssna ;) Kända för att ha parabol öron båda två. ;) Vid åkte hem vid typ 23.45 När vi kom hem fixade jag llite och nu ligger jag här i min säng med datan i knäet och är faktiskt inte trött. Imorgon blir det älsklingen och eftersom att han kommer vid 11 tiden måste jag nog släcka lampan snart... ;) Sen på tisdag är det SKOLA... herregud, jag vill ha mer lov, det har gått alldeles för snabbt!

Vad hände nu? Texten ändrade siig, skit samma ni får leva med det för jag orkar inte fixa det ;D

Ha det bra!

Hej Svejs!

Här kommer bilden:  

Av Elin - 9 januari 2011 00:30

Idag vaknade jajg vid typ 11.15 och Erica och Jenny skulle komma 12.15 och jag skulle hinna packa och allt innan det... Jag lyckades men jag åt typ ingen frukost ;) Vi åkte upp till hallen för vi skulle spela match med favorit tjejerna mot Lugi. Vinnst med 17-9, riktigt duktiga e vi ;) Det blev en lång dusch idag, men det är skööönnt! När jag kom hem fotade jag lite sen blev det tv, data och jaa lite såå. Kvällen har bara flytit på som vanligt. Nu är det snart läggdags som jag ska vakna innan middag imorgon ;) Mamma har sagt att hon skulle gömma datan, kameran och mobilen imorgon och så skulle hon inte ta fram det förän jag hade städat mitt rum så jag får ta och göra det och va en duktig flicka så att hennes mamma blir glad. ;D That´s It. Just ja, glömde nästan. Tänkt att det är skola på Tisdag, lovet har gått alldeles för snabbt. Och snart är det VM herregud. Jaja på måndag kanske det blir älsklingen, hoppas det.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Ska jag orka ladda upp en bild? ...

 

 

Neej jag gör det nästa gång istället. ,;D

Av Elin - 7 januari 2011 23:33

Jag vet, jag har inte skrivit på bloggen på ett tag nu. Och ja vet inte vad jag har skrivit om och inte skrivit om... Jaja om jag inte har skrivit om hallby skriver jag bara såhär om det: Vi kom delad 3:a men jag hade sjukt roligt och nu taggar jag inför matchen imorgon mot Lugi. Igår kollade jag på damlaget och på kvällen provade jag massa inställningar på kameran, alltså gjorde jag inte så mycket. Idag kom farmor vid typ halv 12, då körde vi och hämtade Anton och sen körde vi hem till farmor. När vi kom dit tog jag och anton fram Playmobil sakerna och så satt vi där och byggde lite, jag va snäll mot min lilla kusin och byggde upp hela macken till han, snällt ellerhur? Albin och madde kom efter ett tag och då tog vi lite kort och massa saker. Jaja skit samma jag åkte hem vid typ 20 över 5 och erik som är världens underbaraste kom vid typ 20 i 6. Han åkte hem för kanske 20-30 min sen. Men kvällen har vatt underbar för jag fick dela den med han. Han skulle igentligen åkt hem vid typ halv 9 tror jag det va men så blev det inte och det gör absolut ingenting. Imorgon är det match mot Lugi kl 13.30 hemma, kom och kolla vett´ja.


Erik att ligga omsluten av dina armar känns helt underbart. Jag älskar diig! <3


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


Här kommer bild på min fina mack och mina gulliga kusiner:

    

Av Elin - 1 januari 2011 23:30

Jag vet jag ligger lite efter med bloggandet.

Igår gjorde va jag, erik, julia, anton, pappa, hampus, jesper och kimmen uppe i djurröd och körde fyrhjuling och lite så. skoj. På kvällen hade vi faktiskt inget planerat så vi åt lite jag mamma och pappa sen gick jag bort till hampus och dem, när jag skulle hem igen skulle anton och dem också det men dom stannade här istället, vi gick ut och smällde deras raketer vid 12 eftersom att vi inte hade några. Men efter det gick dem hem för anton och albin ville det.  Jag gick in och började 2011 med en halv sånn liten påse ostbågar, det gillas. Sen så gick jag jag typ och la miig och lite så.


Idag vaknade jag och fixade lite och så sen åkte jag hem till erik, fullt hus. Hans kusiner och hans mormor & morfar va där, och hampus också faast det brukar han. Hahah eriks kusiner är för gulliga och absolut inte blyga. Dem är jätte söta. Jaja jag och erik fick va ensama en liten stund iaf och det behövdes för dessa tre dagarna som väntar kommer både va sjukt roliga och hämska på samma gång, jag vet det låter konstigt och därför kommer jag att förklara. Vi ska ju åka och spela Hallbybollen imorgon som jag har sagt och jag kommer ha roligast med bästa tjejorna, jag älskar verkligen er! Men nu till det hämska: Jag och Erik kommer va på typ samma ställe i 3 dagar och inte träffas, det kommer kännas helt fel att han är väldigt nära utan att träffa han. Riktigt arg över att vi inte ska spela på samma ställe för då hade vi iallafall träffats lite. Men men jag får hoppas på att vi träffas lite och så får vi ju smsa. Erik sa detta innan och jag bara, säg inte så, jag vill verkligen inte tänka på det äns...  Jag kommer inte blogga men när jag kommer hem kommer det nog bilder och ett långt inlägg.


Erik jag älskar diig verkligen. <333


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards