Älskaardiig

Alla inlägg under augusti 2010

Mkt

Av Elin - 21 augusti 2010 23:16

Ooojjjj!!, varför lägger jag aldrig in något länge??

jaa, det kan man undra.


men iaf,

skolan har böjat och man är nu dem äldsta på skolan.

I går va man i Lund med klassen, skit skooj! -erik du gjorde det ännu bättre!

när jag kom hem vid 17.00 tiden somnade jag nästan meddetsamma på soffan;)

Lite senare åkte man hem till familjen larsson och hade skoj med ämly och wilma i telefonen.


Idag har jag vatt med underbara Erica och lite så och imorgon bil det handbollsträning med Eslövs damelitstränare Ola Månsson här i Vinslöv.


Ha det bäst för det har jag!

 - älskar erikisberg

Av Elin - 12 augusti 2010 14:08

 Ooojjj, Inga inlägg på riktigt riktigt länge märkte jag.

Det va inte riktigt meningen men jag har typ glömt bort bloggen...

Jag har gjort mycket vissa dagar och vissa dagar ingenting. Men jag och Julia har blandannat haft ananasdag, det gick inte så lyckat, ingen ananas för mig på riktigt länge...  Idag har man gjort lite presenter och så till Erica för hon ska ha Tjejkväll imorgon, som ett slags kalas typ.

 

 

 

"Fakta om ananas:
I en affär kan man hitta ananas på många olika sätt och vis, färsk,skivad,torkad,krossad, som juice, som godis, som tuggummi, som glass och du kan även baka ananaspaj.
OBS! för mycket ananas kan göra dig trött och magen kan må mindre bra.
Ananas är gott då&då men inte en hel jäkla dag!

Haha fyfan elin, det får vi aldrig göra om ;D" skrevet av Julia och :

Julia jag håller helt med dig!!


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards