Älskaardiig

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Elin - 21 januari 2011 21:50

Tjenare.

Det får bli 2 inlägg idag för jag känner för att skriva av miig. Kom hem från hallen för en stud sen. Faktiskt roligaste gången i hallen på länge. Bollen är STOR och Rolig! Kom hem och åt Pizza, mm Elin gilla! Nu sitter jag här och tråkar. Smsar lite. Imorgon blir det Vm med klassen fast vi är några stycken som nog inte ska sitta med klassen utan på ett annat ställe, mycket roligare.


Asså detta behöver ni inte läsa känner bara för att skriva av miig lite:


Känslor inne i miig.

Jag älskar dig!

Att få krama om diig gör mig varm. Att få känna din doft gör mig glad. Bara av att höra ditt namn ler jag. När jag är ledsen tröstar du även om du inte gör något. Du är bara där och alltid glad, det gör miig med glad. Du är världens finaste, underbaraste, bästa, gulligaste och roligaste kille. Jag älskar dig för den du är, ändrå inte på nått för du är verkligen perfekt. Du är som den finaste stjärnan på himlen som lyser upp allt i mörkret. Det går inte att förklara men du är underbar. När jag är med dig känner jag mig betydelsefull. Jag älskar diig verkligen mer än vad du förstår! <3 Jag bryr mig inte om någon håller på, om någon frågar hur jag kan va tillsammans med dig eller nått sånt. Till alla som undrar här kommer svaret: Jag älskar Erik för den han är. Han är underbar, finast och verkligen bäst!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 21 januari 2011 17:54

Tjenare!

Skola idag som vanligt. Rätt lung dag. Efter skolan va jag med Älsklingen och Oscar, gjorde inte så mycket, Erik och Oscar satt vid en varsin data och jag bara vet ite vad jag gjorde men men, skönt att va med dem två ibland faktiskt. Jag kom hem för en stund sen. Senare ikväll blir det herr match i hallen och efter det blir det PIZZA! Me Like!   



Har märkt att det käns helt specielt om just du står bak mig och har händerna på mina axlar eller om just du håller på eller att du säger att nåot är fint och verkligen menar det. Om andra gör det tänker man inte så mycket på det men när det är just du som gör något som alla andra skulle kunna göra, och jag inte skulle laggt märke till det ett dugg, så känns det helt specielt. Jag älskar diig. Du är finast, du är vackrast, du är bäst, du är min, du är Erik!   


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards