Älskaardiig

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elin - 17 januari 2011 21:47

Tjenamittbena.

Min dag har vatt en riktig Bajsdag! Jag ska berätta.


Mamma väckte miig vid typ halv 7 för hon skulle va på stationen 5 i 7 men dom som skulle spela lilla VM. Pappa han skulle väcka miig ordentligt vid 7 men när jag vaknade av att ajg behövde gå på toa typ 10 över 7 så låg han fortfarande och sov så jag fick väcka han. Jag va riktigt trött och hade lite ont i huvudet, jag låg i mammas säng och kollade på tv till typ halv 8. Sen gjorde jag vid miig, till frukost åt jag en piggelin bara för att jag inte mådde bäst. Pappa va snäll och körde miig till skolan vid typ 8. Skolan idag va igentligen inte så jobbig, eller lite eftersom att jag hade ont i Huvudet precis som jag har nu, eller just nu har jag inte ont när jag sitter ner men om jag reser miig dunkar det i hela huvudet i typ 15 sek. Sen är det bra igen. Efter skolan va jag faktiskt med Erica, men vi gjorde inte så mycket, åt glass, kollade på tv och kollade på minuten i repris. När hon hade gått hem kom mamma och jag fick en lilla vm tröja av hon sen somnade jag på soffan. Jag vaknade vid 7 och då gjorde jag läxan i riktigt sölig takt men skit samma. Nu har jag kollat på Sverige-SydKorea som precis tog slut och Sverige fortsätter att vinna, riktigt gött! Neej nu ska jag snart lägga miig och hoppas på att det är bättre imorgon för då MÅSTE jag gå till skolan för på kvällen ska vi ju möta IFK Kristianstad P98 och det vill jag inte missa.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Erik, jag älskar diig!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards