Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 25 november 2014

2 cool 4 school

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom att Anton och mamma hjälpte mig att sätta ihop min nya garderob i söndags. Idag försökte jag iallafall åka till skolan och på första lektionen kändes det helt okej men på lunchen så kom huvudvärken tillbaka, med enorm kraft dessutom. Så jag var med lite på naturkunskapen efter lunch innan jag slutade 25 minuter tidigare och gick till tåget och åkte hem. Har varit hemma i ungefär en timme så nu ska jag sova och hoppas på att huvudvärken släpper. Har inte tid med att vara sjuk denna veckan, har bland annat match både på torsdag och lördag...


     

Inte bästa bilden på garderoben kanske, men den är typ enorm och jag är helt förälskad i den. Är verkligen jättenöjd.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1893381/?claim=u2x5nx29mj6">Följ min blogg med Bloglovin</a>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

Av Elin - 6 november 2014 12:58

         

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards