Älskaardiig

Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 19 december 2011 22:33

Tjenamittbena!


Ja bara 5 dagar kvar till julafton men jag inte köpt en enda julklapp... Varken till kompisar eller släkt/familj...


Idag va det skola, inte riktigt som vanligt, först fika på svenskan och sen fick vi fika på engelskan av vår engelska lärare, glass men massa strössel, inte helt fel...


Efter skolan skulle jag ha vatt med Felicia men hon hade gått när jag kom. Men jag har sovit lite på soffan (gör det typ var eftermiddag), fixat så att Lisas jacka kommer till Tibro och så har jag tränat. Bara 98:or på träningen idag o dessutom ganska slapp träning, det behövde jag idag.


Imorgon är det skola sen ska jag och Jonna till K-stad. Skulle ha åkt dit o träffat Evelina men hon blev sjuk... :(

Ska köpa lite julklappar o så ska jag se om jag hittar några snygga byxor till avslutningen på torsdag...


 

Av Elin - 18 december 2011 22:29

Tjenamittbena!


Lysmaskarna äger! Steg 4 här kommer vi! Idag blev det 2 vinster, först mot Nyköping och sen mot Tibro.

Steg 4 spelas 4-5 februari och därför missar morfar sin skidresa, toppen jue! ;)

Lisa (en tjej från tibro) va ju så himla duktig och glömde sin jacka i klubbrummet, men det löser vi, hon ska få sin jacka. Men liksom jackan, är det inte det man kommer ihåg när det är kallt ute? Tydligen inte...


Imorgon är det skola som vanligt, eller ja typ iallafall, ska fika på svenskan, det gillar vi!


Ska även försöka lägga upp bilderna på våra fina tröjor så att ni förstår vad jag menar med lysmaskar, men fyfan vad coola vi va i våra tröjor!


På tisdag blir det K-stad men älskade Evelina, det gillar vi!


Oscar åkte till Sälen idag, asså vafan, en hel jävla vecka utan sin bästavän! Hur fan ska det gå?

 


~ Kommenarerna tar hårt...

Av Elin - 17 december 2011 22:23

Tjenamittbena!


SM idag som sagt. Fick gula SM tröjor o där av namnet lysmaskarna!

Första matchen i steg 3 var mot Torslanda, ett riktigt bra lag o där blev det tyvärr förlust för oss.

Sen va det duscha o sånt o efter det kollade vi på Tibro - Nyköping, hände  en ganska hemsk sak men det behöver jag inte gå in på, vet iallafall att det inte är speciellt bra med henne.

Efter matchen gick vi upp och åt o sen gick vi ner o spelade handboll. När de andra skulle hem gick jag upp o efter ett tag kom Tibro tjejerna och tyckte att jag kunde komma ner till dem så visst. Oscar o Erik kom också o vi har haft en riktigt nice kväll. Man kanske inte borde bli vän med motståndarna men varför inte? Sjukt snälla tjejer iallafall!


Nej nu ska jag snart gå o lägga mig o tagga inför två matcher imorgon, för imorgon SKA vi vinna!


 

Av Elin - 17 december 2011 11:42

Tjenamittbena!


Sitter här o taggar SM! Tippade som tvåa i gruppen så det får vi väl hoppas på!


  

Nu KÖTTAR vi tjejer! Ni är guld värda! ♥


 


Lycka till finaste! ♥

Av Elin - 16 december 2011 20:55

Tjenamittbena!

Fredag idag, så sjukt skönt. Skola som vanligt, hem o äta o så bar det av till träning. Awesome träning med klister o inga blåser idag heller, det gillar vi! Efter träningen har jag inte gjort specillt mycket, jag o pappsen käkade lite pizza innan men det e väl allt. Nu ska jag gå o va duktig, ska gå o göra mina övningar o sen ska jag fixa lite SO saker...


I helgen e det SM med 97:orna, TAGGA TJEJER, NU KÖTTAR VI! Hoppas på steg 4 nästa!


Sen är det bara några få dagar tills det är lov, julafton o handbollscuper, bättre kan det INTE bli!


 

En liten bild på mina kusiner från julen ifjor fick det bli idag. Mina små älskade


  


-you are amazing, just the way you are! ♥

Av Elin - 15 december 2011 21:47

Tjenamittbena!


Skrev inte igår så tar gårdagen o sen dagen.


Igår va det skola som vanligt. Sen tror jag inte jag gjorde nått fråns halv 8 när det va samling med 97:orna som skulle möta 96:orna. Det va väldigt jämt o vi kämpade på bra, ser bra ut inför SM i helgen, HEMMA!


Idag va det skola, skulle vatt med Flisan men det blev inte så. Så jag körde hem o satt på en film, eftersom att jag frös så la jag mig i min sköna säng och somnade. Kvart över 6 va det träning, gick väl sådär... Men nu taggar vi SM i helgen! Sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket, kollat datan och smsat lite.


Har kommit på att jag behöver lite nya foto så det får bli en fotodag med erica snart, förhoppningsvis innan jul.


Förresten, header som jag pratade om att jag skulle göra, den gör jag när jag har haft fotodag med Erica.


 

Av Elin - 13 december 2011 20:12

Tjenamittbena!


Dagen har varit ganska chill. Cyklade till skolan o va där o kollade på lucia tåget till lite i 9 sen kom mamma o hämtade mig o vi körde till sjukhuset. Där kollade vi mina knän, visade sig att ja av överrörlig och det va därför det gjorde ont. Sen gick vi till nån annan som fixade ett knäskydd till mig och känns det bra så ska jag få ett till andra knäet med. Sen körde jag och mamma tillbaka till skolan o när jag kom in så kom även vinslövs lucior och sjöng.

Sen forsatte resten av skoldagen. Efteråt cyklade jag hem, fixade lite o sen somnade jag på soffan. Ikväll när vi skulle äta kom farfar med vitt toblerone till mig, vadå överlycklig? 


Något som tog ganska hårt på mig idag var när han sa att om jag inte gör mina övningar ordentligt så kommer jag inte kunna spela handboll om 5 år... Det fick mig att inse hur viktigt allt detta verkligen e, kom nog till&med en liten tår, för handbollen, det e mitt liv! 


Ska fixa ny header till bloggen, men ändrar till jag gjorde för ett tagsen sålänge och så fixar jag det ikväll eller senare i veckan. 


 

Av Elin - 12 december 2011 22:15

Tjenamittbena!


Idag va det skola igen, måndagar e helt okej. Efter skolan körde jag o Flisan ner till byn för jag skulle klippa mig. Blev faktiskt gaska nöjd, dock e det lite kortare än jag hade tänkt innan jag kom dit, men det känns bra o ja ångrar inte det. Efter det så körde vi hem här o åt lite tårta o låg o gapskrattade åt ALLT i min säng. Vid typ 5 cyklade jag till mormor, skulle göra pepparkaks hus o äta. Mitt blev jue helt klart snyggast! Det va träning vid kvart över sju, va väl helt okej men jag har fortfarande inte bestämt mig...


Imorgon blir det skola mellan 08.15 & 09.00 o sen kör jag o mamma till sjukhuset o kollar mitt knä... Får se vad klockan blir men det blir nog skola igen efter det...


Förresten håller på att droga en låt, Over you, precis som rubriken.


Stämmer så sjukt bra!


I'm finally getting' better
Now I'm picking up the pieces
From spending all of these years
Putting my heart back together


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards