Älskaardiig

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 14 juni 2013 18:33

Hejhej!

Idag är en sån dag då jag skulle kunna dö av uttråkning. Sommarlov ska ju vara rolig, men visst...

Jag vaknade halv 1 och det enda jag har gjort idag är att jag och Hampus va ute på en liten runda med moppen innan... Känns ju bra eller inte kanske, jag måste verkligen skaffa mig ett liv...

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Insåg att jag har fyra år kvar innan jag tar studenten, nu när alla lägger ut massa student bilder så längtar man ju lite faktiskt. Det vekar så coolt liksom. Men vad ska man göra efter det? Äsch, jag kanske ska börja med att fundera på vilken linje jag ska gå på gymnasiet istället för vad jag ska göra efter gymnasiet..


Hmm, funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag skulle städa på rummet men det är tråkigt så jag kanske tar med inlinsen på en rundaeller något, det är dock ganska tråkigt att åka själv, aja...

Ha det bra alla fina människor, hoppas ni har roliga är vad jag har!

Av Elin - 12 juni 2013 20:32

Hejhej :)

Emelie gillade inte alls att jag skulle sluta blogga, så jag får väl ta och skriva ett inlägg. Men det betyder inte att jag kommer blogga speciellt ofta, bara lite när jag känner för det.

Idag får det bli en riktig bildbomb bara för att vi har sommarlov...

Av Elin - 4 juni 2013 22:03

Tjenamittbena!


I fredags så va vi då som sagt världens grymmaste vänner. Vi bowlade och sen åt vi tårta i tivoliparken, lurade alltså Jennie dubbelt upp.


I söndags spelade vi OV Beachhandboll, Lollo stod i mål och vi kom trea i B-slutspel, alltså gick det sådär men vi hade roligt.


Jag har insett att de två sista veckorna i skolan är riktigt meningslösa, man bara är där för att man ska typ...


Jag har verkligen tröttnat på att blogga eller något, så jag slutar ett tag och börjar förhoppningsvis snart igen. Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards