Älskaardiig

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Elin - 25 januari 2011 19:20

Tjenare Girls & Boys! ;D Fråga inte vad det är med mig idag för jag har vatt lite knasig hela dagen bara så att alla vet.


Skola först som vanligt. Tisdagar är väll sådär. Jag har kommit på att man inte ska ha musik eller överhuvudtager sjunga när man är fökyld och lite hes. Haha smart jag är va? Jaja det gick jag klarade miig, jag lever. Dagen flöt på. Efter skolan cyklade jag hem eller först cyklade  jag och Samri till Ica och sen cyklade jag hem. När jag kom hem va Albin och Madde här. Men dom gick efter en liten stund för dom skulle hämta Anton fjanton på barntimmarna. När dom hade gått satt jag mig och gjorde en receptbok med recept på goda kakor/efterrätter i. Jag har även bakar kladdmuffins som inte blev kladdiga alls och lite brända i botten blev dem med. Jaja mamma och pappa tyckte att dem va goda iallafall. Ni kollar jag på Spanien-Ungern. Spanien leder med ett mål. Senare ikväll ska jag såklart kolla på Sverige-Danmark. Jag hatar att va förkyld för jag får inte träna handboll! :( Är jätte förkyld och hostar som en dåre. ;( Nej nu ska jag snart äta himmagjord (hemmagjord) päremos (potatismos) och ugns-stekt falukorv. MMM Elin gilla!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards