Älskaardiig

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 31 maj 2011 22:54

Tjenamittbena!


Nu är jag väldigt trött efter en underbar klassresa så detta måste gå fort...


Igår: vi va på skolan kvart i 12 och skulle äta. Halv 1 kom de föräldrarna som skulle köra oss till Glimmingehus. När vi kom fram gick vi in i tälten och sen hade vi lekar, kägelspel och bågskytte.

Efter det åt vi lite och sen hade vi rundtur i borgen + att vi fick våra medeltida namn och hattar.

Sen tillbaka till tälten där vi hade det sjjukt roligt. Det blev grillad korv i bröd till kvällsmat för att köket hade glömt korvbröden.

Sen ännu mera roligt i tältet och lite sånt och sen vid lite i 12 skulle vi sova.

Vi lite i 1 tror jag gick typ alla i tältet på toa för ingen kunde somna.

jag somnade inte fråns typ halv 3 och sen vaknade jag 3 igen. När jag sen äntligen somnade igen så vaknade jag vid 5 och sen somnade jag yterligare en gång vid tjugo i 6 av att de i andra tältet skrek och väckte alla oss som igentligen kunde få sova till halv 9.


Idag: Vi vaknade då tjugo i 6. Fast vi låh kvar i våra tält ett bra tag.

Sen så va vi där, åt lite frukost och sånt fram till halv 10.

Då skulle vi få våra sysslor och fixa ett gästabud.

Det blev såklart världens bästa haha, jaja enligt dom flesta blev soppan god iallafall.

Föräldrarna som skulle köra hem kom vid 1, blanannat mamma.

Vi körde hem och när vi lämnade william så såg vi erik och han kom inte in så han följde med hem. Han va här till lite över 3.

När han hade gått somnade jag och sov till halv 6 och sen va det handbollsträning klockan 6-7.


Imorgon ska jag hjälpa till när 5orna har friidrott och sen skulle jag nog va med Erik och Lucas...

Jag skulle ha sovit med Erik, det va bestämt men nej nu skulle han sova med Johan fast han sova här mellan fredag och lördag och sen följa med till helsingborg på lördag när vi spelar ov beachhandboll.


Nej nu ska jag nana, God natt!


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 29 maj 2011 23:31

Tjenamittbena!


Erik och Lucas kom ikväll.

Lucas skulle hem efter ett tag men Erik stannade kvar. Vi fick idéen innan idag att han kunde sova här inatt men han frågade ju inte sin mamma om det fråns kvart i 10 och först sa hon ja sen ändrade hon siig och tyckte att det va för sent. När jag för en gångs skull fick... :(


Men men han ska sova här på onsdag till torsdag istället. :D


Imorgon åker jag och min älskade klass till Glimmingehus på klassresa. Det blir inget inlägg imorgon men när jag kommer hem på tisdag blir det nog ett förhoppningsvis med massa bilder... Om jag orkar...


Nej nu ska jag nana fast jag behöver inte gå upp fråns vid typ halv 10-10 imorgon för jag ska inte va på skolan fråns kvart i 12. Sovmorgon = Elin gilla!


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 29 maj 2011 14:08

Tjenamittbena!


Sitter här i soffan och glor på tv...


Innan idag har man packat inför klassresan och så har Erik vatt här. '

Han kanske kommer sen igen och KANSKE KANSKE ska sova här inatt eftersom att vi inte börjar fråns typ kvart i 12 imorgon, hoppas hoppas hoppas!


Det blev ett litet kort inlägg om igenting egentligen bara för att jag inte har nått annat att göra. ;)


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 28 maj 2011 14:23

Tjenare!


Just nu sitter jag och väntar på att mina och mammas ostmuffins ska bli klara.

Innan idag vaAnton, Albin och Madde här.


Jag har suttit och läst igenom gamla inlägg och ser hur mycket stavfel/slarv egentligen där är. Så förlåt för det, nej nu är muffinsen klara...


Ha det bra!


Hej Svejs!


♥ ♥ Vänskap är regnbågen mellan två hjärtan..delad i sju färger: kärlek, sorg, glädje, sanning, tro, hemlighet och respekt..♥ ♥


Av Elin - 28 maj 2011 11:26

Tjenare!


Tjejkväll hos Jennie igårkväll, det va troligtvis sista gången tillsammans.

Tyvär kom inte Wilma.

Jaja vi hade väldigt roligt och jag har massa bilder från kvällen som kanske kommer sen...

Jag håller på att ladda in dom i min dator nu.


Idag ska jag inte göra så mycket.

Men jag ska baka ost muffins med mamma, det låter väldigt konstigt men det heter faktiskt då. Men det är typ som pizzabullar i muffins formar.


Om jag orkar ska jag kanske packalite inför klassresan men det får vi se annars gör jag det imorgon. ;)


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 26 maj 2011 22:47

Ny header och nya färger.

Det blev inte riktigt som jag ville för efter typ 10 försök ändrade jag bakgrundsfärgen till svart...

Men nu har jag sutit och hållt på med header och allt i typ 1 och en halv timme så nu ska jag nana...


God natt!



 

Av Elin - 26 maj 2011 20:31

Haaj!


Skolan idag va väldigt rolig. Vi träffade klasserna inför sjuan, blev bara lite pinsamt  när jag trillade så att exakt alla kollade på mig. Klumpiga jag men det va faktiskt Dennis och Amandas fel...

Efter skolan va jag med Erica. Vi fotade, bla skipper och så bakade vi röda muffins som inte blev så lyckade men ändå väldigt goda!


Nu ikväll skulle Erik komma och sen bara just ja jag skulle ut med Lucas så nu sitter jag här i min ensamhet...


Imorgon är det studie dag så jag och Erica ska till stan och sen ska vi på tjejkväll hos Jennie...


Ha det bra!


Hej Svejs!


Några bilder från dagen:

 

Av Elin - 25 maj 2011 20:01

Hallå där köp blåbär!

Tack för det Johan, nu säger jag det hela tiden haha ;)


Igår va det en helt vanlig Tisdag, det gick till och med bra på slöjden men samuel va i och för sig inte där...

Efter skolan va jag med Erica och vi va lite med Erik och Oscar också...

Kvällen va efterlängtad och den blev helt awesome!

Beachhandbollsträning med mina favorit tjejer som dessutom blev värsta julafton för mig och Cassi, sjukt roligt!


Skola idag som vanlig. Sprang/Gick slingan på idrotten och vi fick byta om i mörker för strömmen hade gått...

När jag kom hem va strömmen fortfarande borta och jag somnade på soffan...

Erik KANSKE kommer snart, jag vet inte han sa kanske.


Imorgon ska vi umgås med klasserna inför sjuan och sen ska jag va med Erica och kolla på Skipper (hennes kanin, tror hon valde namnet skipper, jag vet inte men jag kommer kalla han det iaf haha) som hon har hämtat idag.


På måndag och tisdag ska jag på klassresa till glimminge hus!


Ha det bra!¨


Hej Svejs!



♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards