Älskaardiig

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elin - 16 januari 2011 23:14

Jag fick inte gå in med något lag idag :( Jag fick va fanbärare istället :( Nu blev jag sur! :( Haha neej, om jag ska få va sån så ville jag hällre va fanbärare. Om jag hade gått in med ett lag hade jag gjort den ena matchen och sen inget mer. Nu när jag va fanbärare fick jag gå in med flagga, va sån som kastade in bollarna åt målvakterna och så va jag och lollo med i Tv typ varje gåång det blev mål på den sidav vi satt på :D Detta va en upplevelse som troligtvis aldrig kommer hända igen :( Jag har kommit på att Killar kan va riktigt störgia. Det har jag vetat länge men idag va det ännu mer än vanligt. Jag satt nere vid planen för att jag skulle ta bollarna så sitter dem och skriker ELIN! Och när jag kollar upp visar dem en fyrkant med händerna bara för att dem kallar miig det, riktigt störigt. Varför ville vinne veta när jag fyllde år? Inte för att jag bryr miig men ändå.

Imorgon är det skola :( Tråkigt! Neej nu ska jag nog sova... Natti natti.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Erik jag älskar diig! <3


Haha förresten kolla vilken gullig liten Pins eller vad det heter som jag fick av Fransmännen eller mamma fick och jag fick den av hon;)


Sen en sak till, den som fick gå in med han jag ville gå in med i Frankrike som jag vet exakt vad han heter men jag kan inte stava det men han har nummer 13, den blir det synd om kan jag säga!  

Av Elin - 16 januari 2011 11:15

Tjenixen, Tjenamittbena!

Idag ska man gå in med antingen Frankrike eller Egypten på VM i Kristianstad. Hoppas det går bra efter allt jobb min lilla mammma har haft med det. F-96 ska vara fanbärare och så ska dem moppa. Det hade jag aldrig velat, vill ju inte en moppa åt herrarna uppe i hallen. ;) Ska nog ta och köpa mig antingen en kofta eller en tröja från VM nu när jag ändå är i Kristianstad, ska nog göra en deal (stavning) med Mormor, Morfar och Bill (morfars sjukt snälla bror) eftersom att mamma fixade biljetter till dem. ;D


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Erik Jag älskar diig! <3

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards