Älskaardiig

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Elin - 15 januari 2011 13:05

Ja då va det helg, skönt. Är redan trött på skolan och vi har inte gått i en vecka ens. ;)

Jag skrev inte igår så både gårdagen och dagen kommer nu.


Vi börjar med igår.

Först va det skola, gjorde inte så mycket igentligen. Efter skolan va vi några stycken som gick upp till hallen och spelade handboll och körde mörkgömme typ. Fast jag va inte med på mörkgömme för när vi spelade handboll lyckades jag stuka handleden. ;) Lyckat jag vet. Men det va faktiskt Isaks fel också. Hade sjukt ont i den igår, har blivit lite bättre nu och på Tisdag måste det va bra för jag SKA va med på matchen, jag låter inte handleden stoppa miig från en riktigt roligt match. På kvällen va jag med Cassi och Magnus i K-stad och kollade på VM. Först Frankrike-Tunisien och sen Spanien-Bahrain. Frankrike van ena och Spanien andra men gud va fula tröjor Spanien har.


Idag har jag inte gjort så mycket. Än så länge har jag bara tvättat håret, kollat tv och bara slappat. ;) Imorgon blir det VM, ska gå in sista matchen.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards