Älskaardiig

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 31 oktober 2011 16:24

Tjenamittbena!


Nu har jag fått headern från Bebba, tyckte den va jätte fin. Jag vet att det står alskardiig som rubrik o inte alskaardiig som bloggen heter men skit samma, det bryr jag mig inte om!


Så vill ni ha en header så kan ni ju kolla in hennes blogg.


Nu ska jag fixa en annan sak, eller försöka iallafall.


 

Av Elin - 30 oktober 2011 22:05

Här kommer bilderna till dig Bebba:


     


Hoppas du fick önskningarna o sånt annars får du säga till o som sagt du får välja vilken bild du vill o du får välja hur många du vill. :)

Av Elin - 30 oktober 2011 22:05

Här kommer bilderna till dig Bebba:


     


Hoppas du fick önskningarna o sånt annars får du säga till o som sagt du får välja vilken bild du vill o du får välja hur många du vill. :)

Av Elin - 30 oktober 2011 12:09

~ ord kan inte beskriva saknaden, sorgen o känslorna jag känner...


Jag saknar dig! Du va min, jag va din, jag älskade verkligen dig! Du lyste upp mitt liv o gjorde det underbart!


Nu är det du som gör mitt liv dystert, det är du som har gjort så att jag måt såhär. Jag går omkring med saknad o sorg i mitt hjärta. Mitt hjärta som tillhörde dig...


 

Av Elin - 29 oktober 2011 21:01

Tjenamittbena!


Ja massa ändringar har skett sen jag skrev sist.


Jag har tyvärr inte världens bästa pojkvän längre. Hans finns fortfarande i mitt liv men dock bara som kompis. Det känns förjävligt o jag är ganska nere, dock så har jag världens bästa bästavänner som alltid finns där för mig.


Mitt bloggnamn kanske inte stämmer längre men det får va så ändå helt enkelt. Det finns så många andra som jag älskar så jag byter bara person o jag vet exakt vem namnet står för nu, min allra bästa vän faktiskt. Kommer dock inte säga vem.


Men nu lämnar vi det där, skulle bara ta o berätta, o snälla ställ inte en massa frågor! 


Idag va det först dans o sen åkte jag till ica för att sälja kakor o kolor med bästa laget. Sen hem, äta o upp till hallen för samling o match med 97:orna. Där blev det vinst till oss med 27-18 mot kävlinge, awesome!


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska till hallen o kolla lite handboll.


På måndag kommer evelina o marcus till mig o oscar i vinslöv, dagen kommer bli bäst!!  L-O-V-E


Tänkte även samla ihop laget nån kväll nu på lovet o ha allmänt roligt tillsammans. Antingen hitta på nått roligt hemma hos någon eller åka o bowla, ni kan ju kommentera vad ni tycker om den idéen älskade tjejer! (L)



Förresten, ny header kommer nog snart, har "beställt" en av bebba idag.  

Av Elin - 22 oktober 2011 21:22

Tjenamittbena!Ligger här på ett trångt litet hotellrum i Göteborg med massa underbara tjejer. Jag har inte skrivit på ett tag men men...SM nu iallafall och dagens två matcher vann vi såklart! Världens kansigaste supportrar har vi med oss oxå, Julia och Phanita, goa men knasiga tjejer!! Snart ska vi faktiskt nana, ska upp bajs tidigt imorgon... Och jag vill inte va zombie...Jaja, natti natti nu då.Ha det bra!Hej svejs! Bästavän! <3

Av Elin - 17 oktober 2011 22:17

Tjenamittbena!


Jag har inte skrivit sen i insdags men jag har inte orkat helt enkelt...


Men mycket har hänt, ja har varit lite i sporthallen, fått dille på att pärla, fast det har jag slutat med igen, jga har varit med erica och tatt det allmänt lungt.


Idag va det skolan igen, 2 lektioner bild och det gillas. Vi gjorde en post it figur (en mario svamp) på de två lektionerna o den är helt klart coolast!


Nu längtar jag nått enormt tills på fredag, lördag och söndag!


Du kan ha förändrat mitt liv o jag känner inte ens dig... Hur skumt är inte det?

Men det gör absolut ingenting, lyckad du så är du den bästa personen i hela världen! Men än så länge är det bara att hoppas....


 

Av Elin - 12 oktober 2011 22:37

Tjenamittbena!


Nu väntar sängen efter en underbar dag men först kommer ett litet inlägg.


Skola va väl helt okej, vi va ju helt klart bäst på orienteringen! Kom typ först ju?!

Det är faktiskt sant.


Efter skolan va jag med älsklingen, åt blandannat tårta förs hans mamma fyller år idag, gott va det.


Vid 8 cyklad jag hem o åt kvällsmat, här tar vi först efterrätten o sen kvällsmaten...


Sen har jag gjort lite läxa, kollat datan o räknat pengar.


Nej nu ska jag dejta kudden.


  

En bild på min lilla gulliga kusin:

  


   En bild på saknade wilma som jag träffar på lördag. Finns gumman, det vet du!

klicka här för att komma till hennes blogg

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards