Älskaardiig

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Elin - 28 januari 2011 20:45

Tjenixen! ;D


Va i skolan idag igen, ingen feber längre. Fortfarande riktigt förkyld men jag klarar miig sålänge jag inte är för sjuk för att spela handboll. Imorgon ska jag sitta i seketariatet till flickor 01/02. Funderar på om jag ska sova med mina kusiner eller om jag inte orkar... vi får se vill nog inte men men...  Sverige förlorade tyvärr ikväll mot Frankrike som nu kommer vinna allt hoppas jag. Har sagt från början att antingen Frankrike eller Sverige kommer vinna så vi får se om jag har rätt. ;) Nu kollar jag på Danmark-Spanien, tur att jag och mamma inte orkade köra in till k-stad för pappa säger att där är kaos för att ticnet ha sålt flera biljetter till olika personen fast med samma sittplats, så där är flera personen som har biljetter på samma plats. ;) Riktigt lyckat måste jag verkligen säga!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Happy! =D


Ritade lite innan:

 

Inte världens bästa bild men ändå!  

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards