Älskaardiig

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 26 september 2010 21:49

Idag spelade jag handbollsmatch mot hässleholm.

Vi vann med 8-6 men vi spelade inte bra!

Ikväll har jag vatt hemma hos Anton och Albin och fikat och lite sånt. Har även provat deras systemkamera för dem har en lika dan som jag och pappa ska köpa.


Ha det bra!!


här kommer en bild på när Anton (4 år) matar sin lillebror Albin (16 dagar):


  

Av Elin - 24 september 2010 21:03

Idag efter skolan va jag med Erik och Oscar. KUULL!! XD


Jag har även fått mitt enskilda foto från skolan på mms, och jag blev as ful!


Erik jag älskar dig! <333



Fotot:

.  


Fult jag vet.


Ha det bra! // Elin :D

Av Elin - 20 september 2010 15:54

  


Bjuder på bilden ovan! ;)

Idag hämtade jag Ebba på fritids efter skolan. Nu sitter jag här med underbara Nawal och tittar på datan lite. Ikväll blir det dans (Äntligen!) och sen blir det handbollsträning.


Haa det bra!! kommer kanske med mer om dagen ikväll ;)


Kramisar Elin! :D


jag älskar erikisberg! <333


Av Elin - 19 september 2010 22:45

Dagen spenderades som sagt i vinslövs sporthall.

Där hjälpte jag till med lite saker i kafeterian, lekte med dem som va på inskrivning till handbollsskolan (pf-04), kollade på herrarna och lite sånt. Erik va där uppe till tjugo i tre. Jag älskar dig obeskrivligt mkt. När jag kom hem satt jag ström i mitt knä i ca 40 min, för jag hade väldigt ont i det. Och sen, som ni kanske ser, gjorde jag lite nytt till bloggen. Nu ligger jag här och ska snart sova, det e ju skolan imorgon.


Erik, jag älskar dig mest i hela världen!! <33333

Av Elin - 9 september 2010 22:17

Idag när jag kom hem från skolan va det läxa som stog på tur. Väldigt mkt hade jag idag... vid 17.15 kom Emelie, Peter och morfar och hämtade miig för vi skulle till Bjärnum på handbollsträning. KUULL!! Efter det, när jag kom hem åt jag och sen lite engelska och geografi. Och nu ligger jag här och kommer inte kunna somna för... IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!



JAG ÄLSKAR VÄRLDENS BÄSTA ERIK!!! <3333333333333

Av Elin - 6 september 2010 23:18

  


Gillas Bilden av någon??


Den tycker iallafall jag att den stämmer! ;)


Åter igen Ha det bra!

// Elin :D

Av Elin - 6 september 2010 23:15

Jaa, Oj Oj Oj! va det... det va riktigt längesedan jag bloggade nu...


Idag spenderades dagen med underbara Erica och lilla Edwin som gillade spelen på min mobil ;)


I kväll va det träning, F-96,97 & 98 men det va även en utbildning för 96 & 97 i K-stad så vi va 4 stycken. Vi spelade mini hanboll och sen kom morfar (även vår tränare) in och sa att vi skulle byta hall och gå in och träna med... DAMLAGET!

Ja du läste rätt jag skrev Damlaget... väldigt jobbigt i början sen blev det väll ok.

Inga blåser heller, perfekt ju, lolllo jag lider med dig vännen! Nu ligger jag här i min säng och ska snart sova.


Ha det bra!


Kramar från Elin (L)



Erik, I looveuu. (L)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards