Älskaardiig

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 26 oktober 2010 21:13

Erica Lager:


Erik Isberg:

  

Wilma Jönsson:

    

Av Elin - 26 oktober 2010 20:57

Ojsan, detta var inte riktigt meningen, jag har verkligen inte skrivit här på länge.

Det är väll så att jag inte riktigt har tänkt på det. Men jag ska försöka att bli bättre, jag lovar, jag vet jag har sagt det många gånger men nu är det verkligen sant!

Jag har gjort så himla mycket!

I helgen va jag med Erik och Isak, Jag köpte 3 par nya skor med pappa och jag va med älskade Erica. Jag och Erica hade skit kul, visst det hade jag väll hela helgen, men söndagen kommer jag inte att glömma. MIN OCH ERICAS FOTO-DAMP-DAG! (L) fy f*n vad roligt vi hadde gumman!


I går va det skola, helt fruktansvärd! Tror du inte att vi andra också har känslor? Du kan inte sitta där och anklaga MIG för att ha förstört heladitt liv. Men jag älskar verkligen att vi har Ingalill för hon finns alltid.

Efter skolan va det tjejgruppen, vi kollade på en jätte bra film, kommer inte ihåg vad den hette men bra va den, synd bara att visa skulle sitta och skrika och sånt.

Efter det blev det dans och sen handbollsträning.

Idag va det skola som vanligt, helt OK. Jag har kommit på att B-språk är väldigt roligt. Efter skolan cyklade jag hem och gjorde ingenting. Nu sitter jag här och gör ingenting. Imorgon blir det skola sen handbollträning, på torsdag blir det första skola och sen ska jag va med underbara Erik och efter det blir det handbollstränning, på fredag blir det skola sen stan med Erica, sen blir det Tjejkväll hos Jennie. På lördag blir det handbollsmatch mot Krisianstad handboll i krisianstad och sen vet jag ej vad som händer, men nästa vecka är det ju äntligen LOV!!


Ha det bra! :D


      

Av Elin - 3 oktober 2010 11:19

OJ, här vare dött!


Men jag har gjort välidigt mkt denna vecka. Det har blandannat varit Oreberg, släktkalas och massa massa mer.

 

Idag har jag inte gjort så mkt, och det kommer jag nog inte att göra heller. Imorgon är det skola igen, det vill jag inte ens tänka på.

Men en sak jag vill tänka på e att jag och pappa snart ska köpa en systemkamera! Eftersom att jag hade kalas igår, så fick jag ju lite pengar och sen hade jag ju lite sen innan, så min del av systemkameran kan jag iallafall betala nu, sen får pappa betala resten!

 

Ha det bra!

 

Erik jag älskar dig mest! <33

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards