Älskaardiig

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elin - 18 januari 2011 21:10

Tjejer, jag älskar verkligen er! <3


Fan vad vi äger och gud vad ni måste inse att vi inte är så dåliga som ni tror ellerhur? Precis!


Jag sa ju innan att vi skulle möta IFK's B-lag alltså Kristianstads P98 as B-lag. Och gud vad vi äger! Vann med typ 1 eller 2 bollar men ändå vi vann och nu borde killarna inse att vi inte är så dåliga som dom tror och att dem inte är så bra som dom tror. Nu sitter jag inte här och säger att dem inte hade vunnit om vi hade mött deras A-lag men nästa gång (om det blir en nästa gång) ska dem nog inte va så säkra på att vinna innan matchen! Dessutom hade en Kristianstads förälder sagt till pappa att han tyckte vi va jävligt duktiga!


Nu sitter jag och försöker övertala Erik att vi inte vann för att vi hade tur utan för att vi är duktigare än vad dem tror!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 18 januari 2011 15:41

Vinslövs HK - IFK Kristianstad, vilka vinner? Vi Såklart!


Tjenamittbena.

Skola som vanligt idag, mår lite bättre men är mer förkyld. Jaja har iallafall inte ont i huvudet. Efter skolan gick jag hem och sen dess har jag bara suttir här i soffan och kollat på tv eller datan. Nu ska jag äta glass och göra läxan sen ska jag packa och sen vila lite om jag hinner. Erica och dem kommer och hämtar miig vid typ 5 i 6 och ikväll ska vi ju möta Ifk, vi kommer vinna! Ska bevisa för Erik och Vinne att tjejer äger!


Nej nu ska jag äta glass.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards