Älskaardiig

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 30 oktober 2013 09:21

Hej!

jag klarade såklart inte av att inte blogga. igår startade jag därför en ny blogg, eliinpersson.devote.se . det blir lite som en nystart och jag tror jag behöver det. vi får se, kanske saknar jag min gamla hederliga blogg, kanske inte.

ha det bra!

Av Elin - 8 oktober 2013 21:28

Hejhej!


Tänkte mest berätta att jag har bestämt för att sluta skriva helt. Innan hade jag bloggen för att det va roligt och för att kunna skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt längre, vem bryr sig om vad jag gör dag ut och dag in liksom...


De senaste månaderna har jag skrivit enbart för att mina vänner har tjatat på mig. Men detta är inte min grej längre.


Jag kommer att ha bloggen kvar, kanske kommer det ett inlägg någongång ibland eller så ångrar jag mig om ett tag och börjar skriva igen. Vi får helt enekelt se. Nu blir det såhär iallafall...


Ha det bra!

Av Elin - 3 oktober 2013 22:39

Hejhej!


Jag vet att del 4 fortfarande inte har kommit ut men det finns anledningar till det. Jag har inte mått bra och har därför inte varit på humör för att sitta och skriva ihop en text och sen har jag inte haft tid.


Igår va jag till exempel i malmö med klassen och kom hem 23.39, idag hade jag tidig träning och sen läxa. Men det kommer förhoppningsvis imorgon. Jag kan iallafall ta och avslöja att del 4 kommer att handla om killar.


Istället för en ny del så kan jag ta och berätta om vår lilla utflykt till malmö...


Vi samlades på stationen klockan 12, alltså hade vi en riktigt skön sovmorgon. Sen åkte vi tåg till malmö och gick på ett museum. Det är inte riktigt min grej så det va väl inte jätteroligt direkt.

Efter det fick vi fri tid i Malmö. Tror det va ca 2-3 timmar eller något. Jag och Victoria gick och kollade i lite affärer och handlade och lite så innan vi gick och åt på china box med Erica, Jennie, Ngoc och Isabelle. Jag verkligen älskar det stället, det är så gott....


Vid kvart över sex gick vi till Malmö Opera för att kolla på musikalen miss saigon. Den handlade om hur de amerikanska soldaterna träffade vietnamesiska kvinnor under kriget. Det låter väldigt tråkigt men den va faktiskt rätt bra. Dock har jag gillat mamma mia och grease bättre. Sen ska jag se Annie nästa lördag så jag får väl helt enkelt se vad jag tycker om den...


På vägen hem fick Daniel och Bastian sitta med mig och Dikki, annars hade vi helt klart somnat och förmodligen åkt vidare till kristianstad eller något...

Överlag hade jag en grymt rolig dag igår och jag har helt klart världens bästa vänner.


Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards