Älskaardiig

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 28 november 2011 17:18

Tjenamitbena! Jag hade världens bästa pojkvän sist jag skrev, men det har jag inte längre... :((Det får bli ett inlägg fån Jonnas mobil, för min dator startar inte... Men jag vet iallafall vad jag önskar mig i julklapp, pengar till en ny dator! Igår va det värsta stormen, den hette tydligen Berit men enligt mig heter den chingchong. ;))Idag är det albins dopdag och jag kom faktiskt ihåg det, så ska köra dit o säga hej, förmodligen innan träningen.Hoppas att mitt lilla fuckade knä förstår att jag faktiskt vill träna ikväll... Jaja, that's it! Ha det bra!! :))

Av Elin - 21 november 2011 22:26

Tjenamittbena!


Jag är nog världens lyckligaste tjej just nu, för jag har min Erik tillbaka.

Så nu betyder bloggnamnet det somva meningen från början igen.


Idag va jag i stan med Felicia o Oscar, hem o jag o Felicia tog en liten powernapp.

Lucas kom o vi tre bakade kladdkaka, vi är bäst på att ta i rätt mängd smör.


Sen va det dans, dansade bara igenom danserna sen fikade vi, pratade en hel del också o jag o Louise va verkligen på misstolks humör...


Sen handbollsträning, inte speciellt jobbig men hade sjukt ont i magen efter fikan på dansen...


Hem, äta och nu ska jag nana. Så godnatt.


 

 

~ Jag fick tillbaka min fina solstråle, jag älskar dig! (L)

Av Elin - 18 november 2011 16:11

Tjenamittbena! 


Sitter här hos Jonna med henne o Oscar. Senare ikväll ska vi gå hem till Dennis o ha allmänt roligt. Synd att min lilla underbara feffskii har maginfluensa.. :((


Imorgon blir det dans o sen match med 97:orna, vet dock inte mot vilka. Sen blir det kalas för mormor som fyllde år igår. O så har Bill kommit från stockholm också, så sjukt awesome! Det va ett tagsen jag träffade honom sist.


Elin hatar att skriva på Jonnas data, bara så att alla vet... ;))


   

Av Elin - 12 november 2011 18:31

Tjenamittbena!


Sitter här med underbara Feffskiii bredvid mig!! Jag älskar dig gumman!


Igår så kom Felicia vid lite efter 6 o vid typ halv 9 gick vi till Oscar där Vinne också va. Kvällen va sjukt underbar!

Jag älskar verkligen er! Ni betyder så sjukt mycket!


Idag så va det dans, sen följde Felicia med mig hem. Oscar o Vinne kom o va här ett tag. Sen så har jag o Felicia faktiskt inte gjort speciellt mycket. Typ käkat glass, varit o handlat o drågat musik. O dessutom så ska Felicia sova här inatt, awesome!


Looveuu! (L)


   


Av Elin - 10 november 2011 20:25

Tjenamittbena!


Dagen har flötit på. Efter skolan va jag med Oscar, Felicia & Jacob fast vi gjorde inte speciellt mycket. Ikväll va det träning, kändes riktigt bra idag faktiskt. Fick dock 2 smällar på tanden/läppen (den som e lös) så jag har lite ont där nu. Men det känns som att jag har fått in mitt hopp o skott igen o det känns bra.


Imorgon e det skola, veckan har gått riktigt fort faktiskt. Det gillar Elin!


 

Av Elin - 9 november 2011 22:17

Tjenamittbena!


Jag har inte skrivit på nån dag men men det får ni leva med.


Jag har haft två underbara eftermiddagar med Felicia, Jacob, Isak o idag även Jonna.


Jag skulle bara berätta att nu skiter jag i dig, vill du inte prata med mig så e det lung okej?

E det nu så sjukt jobbigt så skit i det! Jag lever mitt liv nu, o det är helt underbart!

Jag saknar kanske dig, men bara mindre o mindre för var gång du gör nått, nu har jag mina vänner som verkligen bryr sig om mig o jag älskar verkligen dem! 

That's it!


 

Av Elin - 7 november 2011 23:03

Tjenamittbena!


Ja gnällspik det känner jag mig som för jag har fan ont överallt hela tiden, sjukt störigt, jag vill ju träna!


Skola idag igen, måndagar e faktiskt ganska okej.

Efter skolan va jag med Jonna, vi gjorde inte speciellt mycket egentligen faktiskt.


Sen va det dags för dans, mycket uppvärmning idag så han jue knappt dansa... :(

Efter dansen va det handbollsträning, tränade i ca 15 min innan jag va tvungen att vila. Fick typ tryck över revbenen/lungan på vänster sida. Det släppte så jag fortsatte men det kom tillbax när jag blev anfådd, o så höll jag på hela träningen. Men för det som tränade hela så va det en jobbig träning.


Hem o äta lite sen satt jag mig i sängen med datan i knäet. O här har jag suttit o redigerat bilder o lite sånt.


Här kommer två av bilderna jag gjort idag:


 




Du är så sjukt gullig. (L)    

Av Elin - 6 november 2011 22:28

Tjenamittbena!


Dagen har varit en riktigt kalas dag, två kalas har jag  hunnit med.


Först hos gammel mormor, va där t typ 2, hem o slå kusinens paket o sen gå o hämta min cykel hos Erica. Stannade där o pratade en liten stund o sen cyklade jag o mamma vidare till kalas hos Agnes. Va där ett tag, spelade spel, fikade o lite sånt.


 Hem o på med TV:n, sverige - danmark  (handboll) o Sverige vann, awesome!


Sen så har jag bara suttit här i soffan typ. Fixar lite med bilder (kommer sen).


Imorgon e det skola igen o jag kom precis på att jag har använt skolväskan till annat så jag måste fixa det också...




Här kommer det jag trixat fram idag:


   


Gjorde en sak till, men den va för stor, så får minska den imorgon o se om det fukar...  

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards