Älskaardiig

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 30 september 2011 23:51

Tjenamittbena!


Erik cyklade precis hem, vi älskar min kalla, mörka husvagn... Hur många gånger va vi nära på att somna? Hmm, 1, 2, 3... MÅNGA GÅNGER! ;))


Hur härlig känsla får man inte i kroppen när detta sägs efter att erik har legat o gjort små annorlunda ljud?:


-Vadå annorlunda erik?

-Haha, vadå konstig elin?

-Hihi, vadå underbar erik?

-Vadå min lilla sötnos elin? *puss*


Jag kan intyga att det är en riktigt härlig känsla som sprids genom kroppen då.


Erik är så sjukt underbar, kanske inte helt perfekt men jag älskar hans brister o det gör honom mer än perfekt. 7 år, 1 månad, 1 vecka & 3 dagar, den tiden har varit underbar och mer sån underbar tid ska det bli!


 



Boy you're amazing, just the way you are! (L)

Av Elin - 30 september 2011 19:39

Tjenamittbena!


Skola idag, sista dagen denna veckan, en vecka som har gått riktigt riktigt fort!

Vaknade imorse o kunde knappt prata men det blev bätte. Nu är jag väl lite hes  igen men inte alls som i morse.


Efterskolan gick jag o erik hem här, han va här tills typ tjugo i 4 eller nått. Ikväll när han va o tränade så har jag läst, skulle bara läsa lite för att hinna läsa ut boken på fredag men nu är boken utläst... Vet vilken jag ska låna, om den finns när jag ska låna.


Erik kommer sen igen, han sa vid åtta eller lite över så det är ju snart. Blir nog kanske husvagnen o en film, haha vi drogar husvagnen! 


That's it!


 

Av Elin - 29 september 2011 21:19

Tjenamittbena!


Skola idag, saknade faktiskt mina underbra vänner så det va skönt att gå dit idag igen. 


Efter skolan följde Jonna & Felicia med mig hem, undra om det va för hallonen eller för att dom ville va med mig?! :// 


Ikväll tittade jag lite på när mina älskade tjejer tränade, hem o laga lite wok och nu sitter jag här o läser SO.


Fick godis av mamma bara för att jag lagade mat utan att hon sa till mig så det trycker jag oxå i mig. ;))


Imorgon är det skola, blandannat so prov, undra hur det kommer gå...


Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. 


På söndag blir det seriepremiär hemma mot Dalhem, kom igen nu, tagga tjejer!


 

Av Elin - 28 september 2011 20:59

Tjenamittbena!


Va hemma från skolan idag. Vaknade o hade nog kunnat gå dit men hade inte orkat en hel dag o då är det bättre o va hemma o vila.


Hade pytte pytte lite feber, va täppt i näsan o hade ont i halsen.


Jag somnade om vid tjugo i 8 o vaknade kvart över 12, hmm jag behövde nog vila lite?


Jag gick upp o duschade, och satt mig i soffan. Jag har fixat naglarna kollat datan o TV:n hela dagen. 


Nu ska jag äta hallon och glass o sen tror jag nästan att sängen väntar, fast jag är inte speciellt trött.


Imorgon blir det förmodligen skola, men ingen träning. Dock ska jag nog upp till hallen o kolla på mina älsklings tjejer.


 

Av Elin - 27 september 2011 21:52

Tjenamittbena!


Hemma från hallen nu, ingen träning för mig med feber o ont i halsen men däremot spelade F-A mot Dalhem. 


För en liten stund kändes det som att febern va borta men nu vet jag inte, men vi får se imorgon bitti, tror det blir skola men jag vet inte riktigt...


 

Av Elin - 27 september 2011 17:56

Tjenamittbena!


Ligger här på soffan o har precis tagit en alvedon, ont i huvudet, halsen o har kanske lite feber... Inte bra... ://


Det är handbollsträning om typ 1 timme o 15 minuter men vi får se om jag ska träna... Ska nog upp till hallen för 96:orna spelar och jag vill visa att jag finns då jag inte va på träningen igår...


Skolan idag va som vanligt, tråkig idrott (jag gillade idrott innan, jag e ju en ganska sportig tjej, men nu är det bara tråkigt), matte, SO (jag o dennis e bäst på att göra kluringar!), No, B-språk, ja lite sånt.


Hem efter skolan o sen har jag verkligen inte gjort något. Mormor som är på Cypern ringde, dom hade tydligen det bra, är avis på dem!


Nej nu ska jag vila lite innan vi ska äta-


 

Av Elin - 26 september 2011 21:58

Tjenamittbena! 


Vaknade typ halv 11 idag, lite över 11 öppnades min dörr av pappa o + killar, isak o erik...


Jag gick i klädde på mig vanliga kläder o så sen gick vi ut i husvagnen. Där har vi tillbringat nästa hela dagen. 


Matilda (isaks tjej) kom vid typ halv 6 tror jag, jag, isak o matilda gick hem till erik.


Efter en stund gick vi till skolan, sen till byn där isak köpte klubbor o sen hem till mig.


Isak följde Matilda till tåget vid lite i 8 o sen kollade vi på film tills vid 9 när killarna skulle hem.


Imorgon är det skola, idrott direkt på morgonen, blääääää!


 

Av Elin - 25 september 2011 23:14

Tjenamittbena!


Hemma från älsklingen nu, badat med mina underbara vänner, ni betyder massor!


Innan va man i sporthallen o kollade på herrarna som hade seriepremiär i div. 1 mot Kärra. Vinslöv spelade inte speciellt bra under en viss period i men kom igen lite o förlorade 29-31.


Här kommer 2 bilder som jag la upp innan men jag gillar verkligen dem.


   

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards