Älskaardiig

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 30 maj 2013 21:40

Tjenamittbena!


I tisdags solade jag först med Louise, lite färg fick jag eftersom att jag har finfin bränna från BH banden som jag såklart glömde dra ner... Tränade klockan 6 sen cyklade jag och Louise till hallen och duschade för vi skulle kolla på killarnas skånelagsträning, grymma killar det där.


Igår va det första beachhandbollsträningen med mina små favorit killar. Jag tyckte faktiskt att det gick väldigt bra. Resten av kvällen va grym, riktigt rolig.


Idag va det först skola, sista torsdagen i skolan innan sommarlovet, känns riktigt bra. Efter skolan körde jag och handlade sen körde jag hem och bytte om innan jag cyklade till beachplanen och tränade. Riktigt rolig träning fast att det va typ 100 grader, och Mattias verkade nöjd. Nu taggar vi inför söndag då vi spelar OV beachhandboll. Ikväll har jag skrivit klart lite saker och haft allmänt tråkigt.


Imorgon blir det skola sen ska vi vara världens grymmaste vänner, men jag kan inte avslöja något än...


 

Av Elin - 27 maj 2013 22:30

Tjenamittbena!


Måndag idag igen vilket är lite drygt, menmen, dagen har ändå gått hyffsat fort.

Träningen ikväll va egentligen ganska chill med det va ingen bra träningsdag idag, ajjj mina ben...


Jag har suttit här på mitt golv, helt begravd i papper, i ca två timmar nu och meningen va att jag skulle plugga till sexualkunskaps provet imorgon, men jag har inte gjort så mycket. Har bara kört lite teamworks plugg via sms, mycket roligare sätt att lära sig på...


Imorgon är det skola, sen ska jag sola med Louise och på kvällen blir det träning tillsammans med killarna.


Nej nu ska jag ta och plugga seriöst en stund innan jag ska s0va, ha det bra!


 

Av Elin - 26 maj 2013 15:35

Tjenamittbena!


Igår va jag på emporia med Erica, köpte en hel del men får ju passa på...

Lyckades hitta en klänning till skolavslutningen, militär shorts, t-shirt, linnen, hollister linne, byxor, kofta, navelpiercing, bikini och en locktång, tror det va allt iallafall.

Hade en riktigt rolig dag med min fina vän som jag umgås med alldeles för sällan...

Det blev en bra kväll med lite CL tittande och massa snack och skratt och så...


Idag är det sämst väder. Skulle ha fotat med Erica ikväll med vädret förstör allt. Istället har jag duschat, lockat håret och kollat på film typ. Mysdag helt enkelt.


~kärleken är som himlen, molnen är bara små små problem som blåser föbi, men himlen finns alltid kvar där, för evigt.

- Sune


   


Av Elin - 22 maj 2013 22:07

Tjenamittbena!


Livet rullar på ganska bra just nu, det är snart skolavslutning, handbollen går bra och jag är allmänt glad.


Igår va det först skola och på eftermiddagen och kvällen gjorde jag i stort sätt ingenting tror jag. Jag gjorde klart Isaks iPad fodral men det är nog typ allt.


Idag va det först skola. Helt okej dag. Gick dessutom helt okej på friidrotten. Och A-delen på matteprovet va jättelätt.  Jag lyckades tappa min mobil och den gick verkligen inte att starta, vi provade med allt och jag menar verkligen allt. Så jag laddade en mobil när jag kom hem men sen fick pappa igång min kära iPhone igen utan konstigheter. Den behövde väl vila eller något.

Ikväll va det träning ikväll, sprang först slingan sen en timme med massa chillig handboll inne. Svinkul, verkligen, och motivationen är tillbaka. Det enda negativa är att min axel gör ont...


Imorgon är det torsdag, sen är det fredag och sen på lördag ska jag till emporia. Vet inte varför, men jag längtar... Jag är knäpp... Och jag måste verkligen städa mitt rum också... Jaja...


Ha det gött!!

Av Elin - 20 maj 2013 23:15

Tjenamittbena!

Igår va jag och mamma på Ica vid nio och köpte hårfärg. Jag tog den mörka av de två vi hittade där, därför blev det lite mörkare än jag tänkte men jag är nöjd och det bleks ju.
Vid ett typ så körde vi till Åhus och satte upp förtälter och så. Det va svinkallt i Åhus.

Vid halv sju körde vi till Anton och Albin och åt. Farfar va också där. Vi körde hem vid halv nio eller något tror jag, jag har inte riktigt koll. Kollade iallafall på vm finalen i ishockey när jag kom hem.

Idag va det skola igen. Världens kortaste spökhistoria går såhär: måndag
måndagar är en chill skoldag men det är så långt från måndag till fredag och så nära från fredag till måndag...
Ikväll va det iallafall träning, 20 minuters löpning ute och sen en timme handboll inne. Fy sören vad roligt det var.

Och vet ni vad? På lördag ska jag till emporia med Erica... :D

Av Elin - 18 maj 2013 23:23

Tjenamittbena!


Vädret idag har varit helt sinnessjukt grymt. Det blev frukost ute i solen och sen satt jag där och hade det allmänt bra i en timme. Mamma kom hem vid ett och jag har suttit inne och fixat på datorn och sånt istället för ute och det ångrar jag nu. Måste få lite färg till skolavslutningen och så...


Ikväll körde vi till Åhus och köpte glass. Var även på maxi i Kristianstad. Köpte hårfärg, men det blev ingen skillnad eftersom att mamma inte tyckte att vi skulle ta den mörka av de två vi tittade på. Men vi ska färga om det imorgon innan mamma och pappa åker till Åhus för att hjälpa farfar med husvagenen. Får se ifall jag följer med, det beror på vädret.


Har nästan valt klänning också, står mellan 5 & 9... Men älskar nummer 1 också...


Ha det bra!

Av Elin - 18 maj 2013 13:57

Tjenamittbena!


Har suttit och kollat lite efter en klänning till skolavslutningen och några kompisars konfirmation. Jag har hittat 9 stycken på internet som jag gillar + en i en affär, och jag ska ju såklart bara ha en, så nu behöver jag hjälp att välja... Tryck snabbt och enkelt i vilken du tycker i menyraden till vänster så har du gjort mig en stor tjänst.


1.2.     3.   4.   5.  

6.7.      8.    9. 


1. Bonprix - 179kr

2. Bonprix - 299kr

3. Bonprix - 299kr

4. Bonprix - 279kr

5. Gina Tricot - 299kr

6. H&M - 199kr

7. Halens - 349kr

8. BikBok - 249kr

9.BikBok - 399kr

Av Elin - 15 maj 2013 22:43

Tjenamittbena!


Asså den där tatueringen om jag snackade om i förra inlägget skulle nog behövas... Jaja, tack Alva för att du påminde mig om min lilla blogg.


I måndags va det skola igen, vi gjorde nog inget speciellt. Efter skolan va jag i byn och lämnade in mina glasögon, köpte pollentebletter och ögondroppar och handlade. På kvällen hade vi möte med Mattias, tror det kommer bli bra nästa säsong faktiskt. Bara min kropp också vill det...


Igår va det först skola och sen vet jag inte vad jag gjorde, har minne som en guldfisk, men jag virkade lite iallafall. Drog till beachplanen vid sju och latchade lite. Spelade först mot typ Oscar, Anton, Oliver, Oliver, Isak och Hampus och sen spelade vi själva med killarnas hjälp. Kul va det iallafall.


Skola idag, dryg dag dessutom. Skulle springa på idrotten, gick dock sådär för mig. Vi skulle springa ett uppvärmnings varv och sen tre till där vi skulle försöka få samma tid på alla tre. Jag sprang uppvärmningsvarvet och ett till sen när jag skulle börja på andra så blev det helt suddigt för ögonen och jag fick värsta klumpen i halsen... Så jag och Jennie gick resten av det varvet och skippade sista...

När jag kom hem skulle jag göra klart min lilla nyckelring, men jag va så trött så att jag typ somnade vid köksbordet. Jag gick in och la mig i soffan och mamma sydde fast hjulen istället. När hon skulle visa mig va jag typ helt okontaktbar. Jag sov dock i två timmar sen men mamma trodde att jag skulle svimma...


Nej nu ska jag sova, är dock inte trött eftersom att jag sov...


Här är två väldigt dåliga mobilbilder på mina fula nyckelring som jag inte blev nöjd med... Men jag ska ha den här tills jag har gjort ett monster sen ska mamma få bilen och jag ha monstret ;)


   

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards