Älskaardiig

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Elin - 13 januari 2011 21:46

Tjenare allihopa!

Känner för att göra ett långt inlägg men det blir nog inte jättte långt ändå, jaja skit samma. Idag va det skola, tredje dagen efter lovet. Hade vikare, han pratade sjukt konstigt så det va jätte jobbigt att sitta och lyssna på alladjup och ubåtar och allt vad han pratade om... Efter skolan va jag med älsklingen, looveuu. Spelade typ Sims, värsta nördarna av det nu. ;) Haha. Ehh vad gjorde vi mer? typ datan, körde nån knäpp sak, haha jag ägde på det, eller inte kanske och lite så. Handbollsträning vid 7, rikitgt rörigt och väldigt tråkigt. Asså man får fan inte göra vad man vill, det är väll tränaren som bestämmer? Det har jag lärt miig iallafall. Bara för att det inte är den vanliga tränaren, det kvittar väll? Vi hade ju Peter igår och då va det inget gnäll/tjat. Jaja nu sitter jag här i soffan med pappas data i knäet som är lite cp. Pappa är och hjälper till på VM i kristianstad och mamma dammsuger. Jag och mamma har precis kollat klart på Sveriges match typ, vinnst! Imorgon är det skola och sen kanske det blir handboll med vännerna... får se omjag orkar efter skolan. På fredag ska man gå in med ett lag på VM... Får se lite ordentlig ut då kanske? Det viasas trotts allt i TV! På tisdag ska vi möta IFK Kristianstad P-98 haha,. see upp för här kommer vi, Vinslövs HK F-98 och vi kommer äga! Haha vi får se hur det går. Vad fan ska jag skriva nu? Jag vill skriva mycket för jag har verkligen inget att göra.


Hhm... Kanske ett boktips? Ja det får det bli, håller på att läsa Piraternas Fånge som jag fick i julklapp, riktigt bra faktiskt! På baksidan av boken står det såhär:

Framtiden är här! Spänning, överraskningar, hemligheter och action. Ett hellt nytt, annorlunda äventyr som inte liknar något annat!


Året är 2216, i en framtid som vi knappt vågar föreställa oss. Stora delar av världens har lagt under vatten på grund av klimatförändringar. Teknik och datorer har fallit i glömska, maskinerna rostar sönder och människor lever i skräck för blodtörstiga pirater på haven.


När piraterna kindnappar premiärministerns dotter hotar kriget att bryta ut. Nu hänger allt på fiskarflickan Lilly, piratpojken Zhep och en mystisk, talande juvel från det förgångna.


Piraternas fånge har hyllats och lästs av hundratusentals barn och vuxna. Historien om Lilly och Zeph är medryckande, oförutsägbar och otroligt spännande!


Nya internationella succén från förläggaren till Harry Potter!


Haha, riktigt bra bok iallafall.


Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska ta fram de två sista bitarna av mitt goda choklad... MMMM gott!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Är det en helt vanlig dag? Är det en helt vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, Nej det är ingen vanlig dag, för det är någons födelsedag, för det är någons födelsedag  Hurra hurra hurra. Hurra hurra hurra. Bara för att jag har den på hjärnan och för att Danne och Kacper fyller tonåringar idag. ;)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards