Älskaardiig

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 8 april 2012 16:23

Har skapat en blogg på blogg.se mest för att det lättare att blogga från en app. Börjar blogga här igen när appen kommer. Men så länge kan ni ta och kolla in: elinannamarie.blogg.se

Av Elin - 8 april 2012 14:40

Tjebamittbena! Sist jag skrev så taggade jag MR röntgen. Det gick hur bra som helst, va faltiskt en ganska cool upplevelse. Dock spelades det bara två låtar på 20 min... Fick åka hem utan gips, det fick stanna kvar i en soptunna på sjukhuset och där ligger det bra. Det var bara en kraftig stukning och mjukleds skador. Men det va bra att jag hade gipset.I torsdags kväll åkte jag till Erik, sov där och följde med honom till lund och kollade handboll. I går umgicks jag med Emelie, min fina bästis. Vi gjorde inte speciellt mycket, kollade lite handboll. Sverige är klara för OS, både damer & herrar. Helt grymt awesome! Nu sitter jag under filten i soffan och kollar på tv. Njuter av de sista dagarna på lovet. Ha det bra!

Av Elin - 4 april 2012 21:34

Tjenamittbena! Sitter och kollar på världens sämsta mamma, det är helt sjukt. Hon är ju helt knäpp, de får blandannat inte dammsuga för de kan få ström i sig när de sätter i kontakten. Den äldsta är 16 och väljer inte kläder själv, han har aldrig varit på fest/part/kalas och han har aldrig åkt buss eller så utan sin mamma... Jag hade fått panik om min mamma hade varit så. Iallafall, om ett tag kallar sängen på mig. Ska upp tidigt imorgon, får köra från Vinslöv senast 06.45 Ska till Kristianstad och göra magnet röntgen. Skaf röntgas 07.30 och det kan ta 20-90 min. Får se om jag åker hem med eller utan gips, hoppas på utan. En aning nervös faktiskt men det ska nog gå bra... Sen ska jag nog sova hos Erik och följa med honom på handbollscup i Lund på fredag. Men men, GLAD PÅSK! Ha det bra!

Av Elin - 1 april 2012 00:09

Den där appen kom tydligen inte när de trodde... Min torsdag spenderade jag på Kristianstad sjukhus med mamma. Fick gips som jag ska ha i en vecka sen ska jag in på nån annan sorts röntgen och se om jag behöver gips eller inte. Det är troligtvis båtbenet och det ser man inte på röntgen så då gör man såhär... Nu är det påsklov, sjukligt skönt! Idag har jag suttit i sekretariatet med jossan och umgåtts med två enastående killar. Nu ska jag iallafall sova, ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards