Älskaardiig

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 5 februari 2013 20:22


2012 va ett grymt år som jag egentligen har massor av minnen från.


* Jag hade min bästa sommar någonsin. Spederade många dagar i Åhus med massa härliga människor.


*Jag och världens bästa brudar tog oss vidare som gruppetta från steg 1.


* Summer Camp 2012, som till slut blev ganska bra.


* Prao bland världens sötaste ungar.


* Blev tränare till världens coolaste killar.


* Spelade steg 4 i usm med 97:orna.


* Träffade så fruktansvärt många nya vänner.


* Kom trea i Åhus Beachhandboll med världens grymmaste tjejer.


* Hestra med skolan.


* Alla dagarna som jag har spenderat med alla personer som står mig nära.


* Inlines turerna med mina fina vänner.


* Vinslövs dagarna.


Det va bara några av alla grymma minnena från 2012. Men listan hade blivit alldeles för lång ifsll jag skulle ha skrivit allt...



Av Elin - 5 februari 2013 20:09

Tjenamittbena!


Vet att jag inte skrev igår, därför kommer både dag 5 och dag 6 idag..


Igår va det skola som vanligt, efter skolan gjorde jag inte speciellt mycket. Ingen träning för mig igår då mina knän inte riktigt vill som jag vill, istället blev det en massa mys och en grym kväll.


Idag hade vi friluftsdag och jag har varit på Tyrs Hov i Tyringe och åkt skridskor och bowlat. Gick väl helt okej, lite flrvånad över att jag fortfarande kan åka baklänges. Vad hade jag gjort utan Emelie, Emma, Amanda, Johan och Emanuel? Då hade jag varit typ helt forever alone idag...


Bowlingen gick väll sådär dock, min axel gjorde så fruktansvärt ont så jag kunde inte göra som jag brukar och klotet åkte åt samma sida typ hela tiden... Men jag fick faktiskt 2 strikear. Bowlade med Victoria, Jossan, Cassi och Frida och kom typ sist, haha...


När jag kom hem la jag mig i soffan och sen har jag typ suttit här.. Kan knappt gå, knäna gör så fruktansvärt ont, får dock skylla mig själv för det va frivilligt att åka skridskor, kunde ha valt något annat...


Imorgon blir det skola, sen träning med killarna...


 

Av Elin - 3 februari 2013 23:09

Tjenamittbena!

Det får bli ett mobilinlägg för jag orkar inte strata datorn igen...

Gick upp vid 10 imorse och gjorde vid mig. Gick till kyrkan vid lite i 11. Satt där i en timme för att de skulle säga att farmor hade gått bort. Känner riktigt vilken tur jag har som slipper gå dit oftare, för enligt mig är det ganska drygt.

Kom hem vid lite över 12, åt en macka och lite så och sen la jag mig och kollade på några avsnitt av gossip girl. Somnade vid typ lite i 4 och vaknade igen vid lite över 5.

Ikväll har jag i stort sett inte gjort någonting alls. Just nu kollar jag på film på tv 4 som varar i typ en timme till. Jaja, jag sover i reklampauserna som är helt sjukt långa..

Ha det bra!


#för #jag #fick #ett #ljus #nananananana

Av Elin - 3 februari 2013 13:01

Det finns så otroligt mycket jag vill göra innan jag dör. Men en dröm är att åka till USA, helst Miami. Vet faktiskt inte riktigt varför med det verkar så otroligt fint där.


Här är några andra saker jag vill göra innan jag dör:

             

Av Elin - 3 februari 2013 00:26

Tjenamittbena!


Vid 10.39 åkte jag och mamma till stan. Skulle egentligen bara ha en sak till telefonen men kom hem med en rosa bikini, en BH, två par jeeans, en tröja, ett halsband, en klämma och 1 sånt "klistermärkes skal" till mobilen... Dock va jag duktig och betalade det mesta själv.


Kom hem vid tjugo över 2 och vid kvart över 3 åkte jag till hallen för att döma P-02 mot Kristianstad. Gick väll helt okej, dock gick det inte speciellt bra för killarna, kristianstad va duktiga...


Åkte till Ica och sen hem och duschade. Åt lövbiff och pasta ikväll. Ganska gott faktiskt.


Vid lite över 8 kom Oscar, vi cyklade och hämtade Erik & Simon och sen cyklade vi till hallen. Har alltså spenderat kvällen i hallen med 3 galna killar. Haha, helt okej lördagskväll faktiskt.


Imorgon blir det kyrkan och sen vet jag inte, tror mamma skulle hjälpa mig att plocka undan på rummet...


 


     

Av Elin - 2 februari 2013 18:03

Hmm, det här var svårt. Det finns så otroligt många fina människor som jag saknar, så att välja bara en är omöjligt.


Jag saknar ju såklart min fina farmor som lämnade oss för ca 1 och en halv vecka sen. Min kämpe, min hjälte, min bästavän. Jag saknar även min gammelmorfar som lämnade oss för ca 6 år sedan. Våran solstråle.


Sen finns det personer som jag saknar för att jag inte har träffat de på länge. Det finns så otroligt många att välja mellan, alla handbollsvänner, alla barndomsvänner, massor. Men ska jag välja två så får det bli Evelina Hallgren Johansson och Linnea Törnkvist.


Evelina är en fruktansvärt fin vän som jag har lärt känna genom handbollen. Hon finns för mig i alla lägen fast att vi inte pratar speciellt ofta. Och fast att hon bara bor i Åhus så träffas vi alldeles för sällan.


Linnea är en tjej som jag lärde känna på ett handbollsläger i somras. Vi blev genast väldigt bra vänner. Linnea bor i Kristianstad och vi spenderade många dagar tillsammans i somras. Nu träffas vi ibland på IFK matcherna, men inte alls så ofta som man önskar.


Sen finns det personer man saknar för att man har slutat prata med dem. En av de personerna är en tjej som heter Isabella Green och bor utanför Höör. Henne spenderade jag sommaren med, den bästa sommaren någonsin. Men det hände en sak i höstas som gjorde att vi slutade prata, vilket är väldigt synd...


Man kan alltså sakna personer på många olika sätt, därför kunde jag inte bara välja en.


Farmor:

 


Morfar: (hade ingen bild på honom)

 


Evelina:

 


Linnea:

 


Isabella:

 

Av Elin - 2 februari 2013 00:47

Tjenamittbena!


Skrev inte igår, orkade helt enkelt inte, men det hände inget speciellt så hade inget att berätta om direkt.


Idag va det skola som vanligt. Gjorde typ tex mex paj på hemkunskapen, jag & Julia är så fruktansvärt grymma!

Efter skolan cyklade jag hem och tog det lugnt. Åkte till hallen vid 4, tränade killarna, dömde F00 och satt i sekretariatet till Herrar div. 4 innan jag åkte hem igen vid 9... Kunde kanske haft en roligare fredagskväll men det är aldrig fel med lite handboll och jag tjänar ju pengar på det så.


De senaste två dagarna har jag varit på dåligt/deppigt humör och bara blivit irriterad på allt... Och saker och ting gör ju inte det bättre direkt.


Imorgon ska jag till stan med mamma, sen ska jag döma P02 och sen skulle jag nog umgås med några härliga killar. Men jag vet inte riktigt.

På söndag blir det först kyrkan och sen vet jag inte. Känns just nu som att det ändå kan bli en ganska chill helg.


Har suttit och kollat lite och hittat massa olika navelpiercingar som jag gillar eller tycker är lite smått coola...

               


 

Av Elin - 1 februari 2013 14:37

Min familj består av mig, mamma Jenny (38) och pappa Mikael (40) . Jag har alltså inga syskon, vilket kan bli lite tråkigt ibland. Därför är många av mina vänner och kusiner som mina syskon. Jag har såklart alltid önskat mig ett litet syskon, men nej, det tyckte inte mamma och pappa.


Jag är inte alltid sams med mina föräldrar och jag har väldigt lätt för att bli irriterad på pappa. Vi tycker oftast inte likadant och det leder oftast till tjaffs...  Men innerst inne älskar jag de båda två ändå.


Det finns egentligen inte så mycket att säga om min familj då den inte är speciellt stor.. Och eftersom att jag har ny dator och mina externa hårddisk inte fungerar så har jag inga bilder heller...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards