Älskaardiig

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Elin - 5 februari 2013 20:37

Även idag kan jag inte bara välja en person, det får bli två. Två killar faktiskt. Visst finns det andra personer som står mig väldigt nära, men dessa killarna hade jag aldrig klarat mig utan, de gör mig glad även i de jobbigaste stunderna och jag kan berätta allting för dem för jag litar på dem till 110 %.


 


Oscar är som broren jag aldrig fick. Vi tycker om varandra som syskon, vi finns för varandra som syskon, vi skyddar varandra som syskon och vi bråkar som syskon. Jag hade aldrig klarat mig utan Oscar, han finns för mig i alla lägen och jag kan berätta allt för honom. Han märker på mig när något är fel utan att jag säger något. Visst får jag damp på honom ibland, men innerst inne älskar jag honom.


 


Erik är nog den personen som står mig allra närmst. För Erik kan jag berätta allt, minsta lilla "privata" tanke som snurrar runt i mitt huvud. Han får mig att må bra även i de jobbigaste stunderna oavsett vad. Det kan va han som har gjort så att jag är deppig, men ändå är det han som får mig glad igen. Han hjälper mig genom allt, även i de stunderna vi knappt pratar med varandra. Erik har hjälpt mig att bli den personen jag är idag och det är jag fruktansvärt tacksam över.

Av Elin - 5 februari 2013 20:22


2012 va ett grymt år som jag egentligen har massor av minnen från.


* Jag hade min bästa sommar någonsin. Spederade många dagar i Åhus med massa härliga människor.


*Jag och världens bästa brudar tog oss vidare som gruppetta från steg 1.


* Summer Camp 2012, som till slut blev ganska bra.


* Prao bland världens sötaste ungar.


* Blev tränare till världens coolaste killar.


* Spelade steg 4 i usm med 97:orna.


* Träffade så fruktansvärt många nya vänner.


* Kom trea i Åhus Beachhandboll med världens grymmaste tjejer.


* Hestra med skolan.


* Alla dagarna som jag har spenderat med alla personer som står mig nära.


* Inlines turerna med mina fina vänner.


* Vinslövs dagarna.


Det va bara några av alla grymma minnena från 2012. Men listan hade blivit alldeles för lång ifsll jag skulle ha skrivit allt...



Av Elin - 5 februari 2013 20:09

Tjenamittbena!


Vet att jag inte skrev igår, därför kommer både dag 5 och dag 6 idag..


Igår va det skola som vanligt, efter skolan gjorde jag inte speciellt mycket. Ingen träning för mig igår då mina knän inte riktigt vill som jag vill, istället blev det en massa mys och en grym kväll.


Idag hade vi friluftsdag och jag har varit på Tyrs Hov i Tyringe och åkt skridskor och bowlat. Gick väl helt okej, lite flrvånad över att jag fortfarande kan åka baklänges. Vad hade jag gjort utan Emelie, Emma, Amanda, Johan och Emanuel? Då hade jag varit typ helt forever alone idag...


Bowlingen gick väll sådär dock, min axel gjorde så fruktansvärt ont så jag kunde inte göra som jag brukar och klotet åkte åt samma sida typ hela tiden... Men jag fick faktiskt 2 strikear. Bowlade med Victoria, Jossan, Cassi och Frida och kom typ sist, haha...


När jag kom hem la jag mig i soffan och sen har jag typ suttit här.. Kan knappt gå, knäna gör så fruktansvärt ont, får dock skylla mig själv för det va frivilligt att åka skridskor, kunde ha valt något annat...


Imorgon blir det skola, sen träning med killarna...


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards