Älskaardiig

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Elin - 8 februari 2013 22:01

Tjenamittbena!


En onsdag kväll vid denna tiden har jag något att göra, men idag, denna fredagskväll, så har jag inte ett piss att göra...


Igår va det skola. Torsdagar är såååå dryga. Försa ordentliga NO lektionen med Karin, och jag gillar henne. Efter skolan kom mormor och hämtade så jag följde med till lansi. Åt semlor och hittade faktiskt en tröja jag gillade. Åkte med morfar hem vid lite i 5. När mamma kom hem så åt vi innan vi körde till hallen för att prata med Stellan och lämna mina sverigelotter. VI SKA SPELA STEG 4 I ESKILSTUNA, FATTA AWESOME! Dock ska de killarna som vi känner i Eskilstuna, spela i Lund... Efter vi hade varit i hallen åkte vi till farfar, skulle egentligen bara hämta lite stift men kom hem med typ 20 stiftpennor, 4 vanliga blyertspennor, 2 stora skissblock, 1 litet skissblock, 4 paket tuggumi och 2 små shampoo.


Idag va det fredag. Med hemkunskap och så. Efter skolan åkte jag hem och började lägga över alla bilderna från mobilen på datorn så att jag skulle kunna radera några stycken från mobilen. Planerade killarnas träning och sen körde pappa mig till hallen. Anton hjälpte mig idag och det gick faktiskt ganska bra. Efter träningen körde jag och mamma till ica. När vi kom hem fortsatte jag fixa med bilderna. Har nu raderat 456 bilder, lite smått stolt över mig själv faktiskt...


 

Av Elin - 8 februari 2013 19:26

Ja, det är väll egentligen en hel del saker som jag stör mig på..


* Alla omogna killar i min klass som ska hålla på hela tiden och inte kan lyssna


* Folk som bombar instagram och facebook


* Folk som kommenterar allt


* När någon ställer en fråga, man svarar, och de bara svarar "jaha" precis som 'vem bryr sig?'


* När någonting som man skulle använda inte funkar


* När folk tuggar eller trycker in alldeles för mycket i munnen så att de smaskar


* Folk som bara gnäller hela tiden och bara ser det negativa i saker och ting


det är lite av sakerna jag stör mig på, kommer inte på mer just nu...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards