Älskaardiig

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Elin - 23 februari 2013 22:57

Tjenamittbena!


I förmiddags började jag på mitt syprojekt. Är klar med ena saken och typ halvklar med den andra. Det blev väl helt okej.


I eftermiddag/kväll har jag varit i hallen och dömt Cabby Cup med min fina Emelie. Gick super. Dock ganska pinsamt med tanke på hur mycket folk där va i hallen. Men vi fick bara höra massa positivt så det gick väl bra antar jag.


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av gossip girl sen ska jag sova. Ska va i hallen 07.15 imorgon med mina små proffs.


 

Av Elin - 23 februari 2013 22:52

Jag saknar sommaren. Saknar solen som värmer och att känna sanden mellan tårna. Saknar att kunna spendera hela dagarna med massa härliga vänner. Kunna cykla rundor mitt i natten i Åhus och ha det allmänt bra.


Jag saknar även Österrike. Låter lite konstigt kanske. Men när jag va mindre va vi där på skidsemester vart åt men nu har vi inte varit där på evigheter. Så när alla lägger upp bilder från skidsemestrar så saknar jag Österrike.


& så saknar jag tiden då jag var iväg på rally minst 1 gång i månaden. Sprang runt med Julia och åt kexchoklad. Tro det eller ej, men rally är kul och det finns så många härliga rally människor.



♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards