Älskaardiig

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Elin - 11 februari 2013 19:19

Tjenamittbena!


Ja, just nu är livet typ på topp. Det enda negativa just nu är väl att jag sitter här på mitt rum medans mina brudar har träning uppe i hallen. Vilar dock från träning idag med och hoppas på att kunna träna imorgon, jävla knän...


Igår va en helt awesome dag full med massa mys. Va även i hallen och kollade på herrarna som vann med 43-20, utklassning!


Idag va det skola igen. Måndagar är helt okej, liksom IUP, håltimme och elevensval. Efter skolan följde Felicia med mig hem, kunde inte låta henne sitta ensam i byn tills åtta. Dock gjorde vi inte så mycket, typ lyssnade på musik och tog det allmänt lugnt. Käkade lite glass också. ;)


Nu sitter jag som sagt här på min säng och glor. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, får helt enkelt se hur det blir...


Imorgon blir det ingen skola för min del, är ledig eftersom att jag ska på farmors begravning. Hade nog dock hellre varit i skolan, men men... Och då menar jag absolut inte att jag inte vill gå på farmors begravning, men skolan är väl ändå bättre än begravning?


 

Av Elin - 11 februari 2013 19:10

Det finns egentligen så mycket att säga om mitt rum. Min ena vägg är en "fuskvägg" och därför är den klädd med tyg.


(Klicka på bilderna så blir de större)



Ifall man står i dörröppningen:

 


Ifall man står vid skrivbordsstolen:

 


Min säng:

 


Hyllan bredvid sängen:

 


Massa annat:

         


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards