Älskaardiig

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 20 februari 2013 23:21

Tjenamittbena!


Idag har varit en riktig tråkdag och tiden har gått ganska långsamt...


Har gått igenom farmors kläder, där va lite vanliga tröjor och massa av koftor som jag fastnade för. Hittade en typ tunika/blus och en klänning som jag hade tänkt göra om lite så att det blev min stil. Ska försöka fixa det imorgon och lyckas jag så visar jag nog resultaten.


Ikväll va det träning med killarna. Erik och Oscar höll i det mesta, världens bästa killar det där. Men det gick super.


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av gossip girl sen ska jag sova.


 

Av Elin - 20 februari 2013 23:18

Det finns fruktansvärt många fina citat och jag har väl egentligen ingen favorit, men här kommer några jag tycker om.


         

Av Elin - 19 februari 2013 21:26

Det finns ju så fruktansvärt mycket som jag älskar. Listan kan bli lång... Men här kommer NÅGRA saker.


  • Handboll
  • En viss person
  • Mina vänner
  • Mitt handbollslag
  • Sommaren
  • Coca Cola
  • Att va helt weird
  • Att skratta
  • Att fota
  • Vitt toblerone
  • Nya kläder
Av Elin - 19 februari 2013 13:47

Tjenamittbena!


Idag blev det en riktigt lyxfrukost. Jag som inte ens gillar frukost. Vaknade dock och va jättesugen på scones. Lyxade till det lite genom att blanda i lite hackad vit choklad. Fruktansvärt gott, hade nog blivit ännu godare med vanligt choklad.


Ovanpå mina scones hade jag dessutom Nutella och banan. Men det va väldigt mättande så jag har massor kvar.


Nu sitter jag här och chillar. Ritar lite, är dock ingen konstnär, en treåring ritar finare... Men har man tråkigt så har man...


Har ingen aning om vad jag ska göra idag då träningen dessutom blev inställd. Imorgon blir det iallafall träning med killarna.


 

Av Elin - 18 februari 2013 16:18

Jag har några stycken olika favoritplatser. 


  • Handbollsplanen, där alla bekymmer försvinner för en stund...
  • En viss persons famn, där jag känner mig trygg och älskad oavsett vad. Där jag slipper tänka på massa annat.
  • Min älskade säng, den är sååååå skön så jag vill aldrig lämna den... ;)
  • Träddäcket vid poolen hemma hos mormor och morfar. På somrarna är där alltid så varmt och skönt.
  • ÅHUS
Av Elin - 18 februari 2013 16:10

Ibland kan jag gråta nästan helt utan anledning. Men man kan ju gråta av olika anledningar...


Jag gråter när jag har ont någonstans, när något händer, när jag blir frustrerad eller arg m.m


Vissa dagar gråter jag jättelätt och vissa dagar så är det helt tvärt om.


Oftast gråter jag för att jag har ont. Det brukar va i knäna. När lederna fuckar kan jag lätt gråta flera gånger på en dag. Ibland för att det gör ont, men oftast för att jag blir arg över att det gör ont och jag inte kan göra som jag vill... 

Av Elin - 18 februari 2013 16:04

Jag vet inte riktigt varför jag började blogga egentligen. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägget.


Jag har haft flera olika bloggar, på de första skrev jag nästan aldrig. Men sen skaffade jag denna och jag har väl egentligen haft den ganska länge. 


Nu bloggar jag för att jag tycker det är "kul". Har inte så många läsare, men det gör inte mig något. 



Av Elin - 18 februari 2013 15:52

Tjenamittbena!


Senast jag skrev va i fredags och jag har helt enkelt inte orkat starta datorn i helgen.


Min helg har jag spenderat i sporthallen. I lördags spelade jag själv, mötte killar, många va stora som hus dessutom. Kände mig lite extra klen, men kul va det. Fick lite beröm och det behövde jag då jag själv har tappat motivationen...


Igår satt jag i sekretariatet med Frida. Vi satt dock bara 4 matcher eftersom att det blev lite fel, men det gjorde inte oss något för vi fick kolla på P99 när de spelade B-final.

När jag kom hem åt jag, dock inte speciellt mycket. Sen blev det massa mys, jag va så fruktansvär trött.


Idag vaknade jag av att kusinen kom. Anton är sjuk så han är här idag. Vi har kollat på smurfarna och lite så. Ikväll blir det träning, får se hur det går med mina knän. Lyckades såklart landa på det vänstra i lördags så det är lite svullet nu, men skit samma, jag ska träna!


Nej, nu ska jag skriva "dagarna" jag har missat, kommer alltså tre stycken snart ;)


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards