Älskaardiig

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Elin - 15 februari 2013 20:30

Enligt mig är den  bästa årstiden helt klart sommaren. Fast att svensk sommar kan vara sådär ibland.


Det är varmt och skönt och man slipper skolan. Man kan spendera dagarna med sina fina vänner, bada, mysa och ha det allmänt bra.


På sommaren händer även massa roliga saker som t.ex. handbollsläger och Åhus Beachhandboll.

Spendera dagen på stranden med massa vänner, kan det bli mycket bättre?

Eller en varm sommarkväll, kan det bli mysigare?


Det enda negativa med sommaren som jag kan komma på just nu är när det regnar... 

Av Elin - 15 februari 2013 20:02

Tjenamittbena!


Igår va det alla hjärtans dag. Skola som vanligt och sen blev det massa mys. Hem och äta innan jag drog till hallen. Vi samlades en timme innan träningen för att gå och dela ut reklam om Cabby. Men det gick super.

Sen gick vi in i hallen och tränade med killarna. Vi ska spela Cabby Cup imorgon och har då lag där vi har blandat tjejer och killar. Och det laget jag hamnade i samlas 08.20 Men jag tyckte ändå lagen blev ganska jämna.


Idag va det fredag. Vi gjorde äppelpaj på hemkunskapen. Och på SO lektionen hade vi först drama (som vi hade istället för prov) och sen åt vi Jessicas kladdkaka, Alvas kolor och jag smakade även lite av Jessicas hallon muffins. Riktigt gott. Vi passade även på att ha en liten musiktävling. Sista lektionen med Jessica, och hon har höjt nästan allas betyg i historia. Jag, Jonna, Julia och Victoria tyckte att hon förkänade något så vi ringde till mamma som köpte en bukett tulpaner som vi sen gav till Jessica.


Efter skolan drog jag hem och tog det allmänt lugnt innan jag cyklade till killarnas träning. Ikväll va det helt kaos...


Nu sitter jag här nerbeddad i min säng och ska starta en film, blir en lugn kväll då jag ska upp tidigt imorgon.


 


 

Av Elin - 15 februari 2013 19:58

Jag är den sortens person som skrattar i stort sätt hela tiden. Jag skrattar åt allt. Jag kan börja skratta helt plötsligt utan anledning.


Jag kan skratta åt en rolig tanke som dyker upp i mitt huvud, åt ett skämt (antingen för att det är bra eller fruktansvärt dåligt), åt mina galna vänner när de gör någon random sak. Ja åt nästan allt. Jag skrattar inte bara när jag har roligt, jag skrattar hela tiden.


Har man sen världens konstigaste, bästa och absolut efterblivnaste vänner så har man mycket att skratta åt.

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards