Älskaardiig

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Elin - 6 februari 2013 22:13

Tjenamittbena!


Vanlig dag idag och kryckorna va min bästavän.


Efter skolan hämtade min fina gammelmormor mig. Åkte hem och tog det lite lugnt innan jag åkte upp och tränade killarna. Ikväll har jag inte gjort så mycket.


När jag hade gått och lagt mig för att läsa så kommer pappa in och säger att Emmie är här. Så det va bara att gå upp igen. ;) Så nu sitter vi här och chillar.


 

Av Elin - 6 februari 2013 15:29

hmm, mina rädslor, jadu vad är jag rädd för?


Jag är rädd för att jag ska förlora någon av de personerna som står mig närmst, någon i min familj eller i min släkt.

Jag skulle aldrig klara mig utan mina fruktansvärt fina vänner och jag tycker verkligen inte om att vara ovänn med någon. Fast vem gör det? Men man kan ju förlora personer på olika sätt.


Jag är inte en person som är rädd för höjder eller så, och jag är inte rädd för spindlar, jag tycker bara att de är äckliga. Så jag vet inte riktigt vad jag är rädd för..


Jo, jag är rädd för att mina knän ska hoppa urled. Min doktor sa i december 2011 att mina knän kommer hoppa urled någon gång under mitt liv och jag är rädd för att det ska hända...


Men annars vet jag faktiskt inte riktigt...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards