Älskaardiig

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 22 februari 2011 23:57

Tjenamittbena!


Idag har jag gjort typ ingenting...

Fast lite har jag faktiskt gjort, som att baka cokladmuffins och gjort banan, vanilj glass...


Idag har jag även beställt 93 bilder hos fuji direkt som kommer inom max 5 dagar! Jippi, sen kommer jag får byns finaste garderob... Jag lovar, resultatet lommer när allt är klart och bilderna har kommit.


Nu håller jag på med en ny header till bloggen... Får se hur det blir... Provar göra den i Picasa, min kompis tipsade om det och eftersom att jag inte har gjort en där innan så får vi se hur resultatet blir om det nu blir något resultat alls så seg som min data är just nu...


Har haft datan delad idag då det började ryka ur fläkten igår... Antagligen har däe kommit in något smuts som har gjort så att fläkten har stannat och datan överhettats, men den funkar och allt är kvar.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Muffinsen är precis uttagen ur ugnen och därför varm och jag bara älskar varm, nybakad muffins med kall mjökl till:

Som ni nog ser så va det väldigt gott:

     

Av Elin - 21 februari 2011 15:48

Tjenamittbena!


jag vet jag har varit taskig, jag har inte skrivit på bloggen i helgen. Men jag inte haft tid/orkat. Men såhär har min helg sett ut:


I lördags spelade jag Cabby Cup, kom tvåa, förlorade finalen med 14-4 nog mest för att vi va riktigt trötta. Men jag tycker att vi spelade super bra och i mina ögon är vi vinnare! Erik och dom vann hela skitet, Grattis killar!

Fick träffa finaste Wilma också, saknar diig redan hjärtat! <3


natten mellan lördag och söndag sov jag hos farmor. Mamma och pappa va på bröllop.


I går satt jag först i seketariatet på cabby och sen va jag i hallen och kollade på handboll. ;) Erik och dom spelade i 97 klassen och gick till b-final men förlorade... Våra duktiga F97 gick till A-final precis som vi men till skillnad från oss vann dom. Riktigt duktiga tjejer.


Idag va det handboll i sporthallen, några ifk killar va med där, bölrövar ;) Spelade typ hela tiden, gick väll helt okeh för miig men jag måste lära miig träffa målet!


Nu ska jag nog snart på kalas hos min gammelfarfar, om mamma kan vakna förståts.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 18 februari 2011 23:03

Tjenare!


Skola idag som vanligt, fredagar går faktiskt rätt fort. Efter skolan va vi några stycken nere på syslöjden. Skrattade som f*n, Samri och hennes babbel om Oscar och Mamma/Pappa och massa skit. Vi bildade även en efen familj, Larsson/Hart familjen. Erica Hart (min syster och samris moster), Jag, Elin Hart (samris nya mamma tydligen), William Larsson (Samris riktiga pappa), Amanda Larsson ( Samris riktiga mamma) och så Samri Hart Larsson såklart. Haha vi är lite efterblivna men ändå. Efter skokan gjorde jag inte så mycket och nu ikväll åt vi pizza och sen har vi varit ute i tryckeriet. Min Cabby Cup tröja är snyggast men Seg i fötterna på ryggen, stämmer rätt bra måste jag faktiskt hålla med om.

Imorgon blir det Cabby Cup med mina faorit tjejer! Får träffa finaste Wilma också, toppenhelg! Tagga, tagga tjejer för vi ska vinna! Neej nu ska jag nana så att jag orkar va i sporthallen vid 6 imorgon... kommer va sjukt trött!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 17 februari 2011 22:28

Tjenamittbena!


Skola idag som vanligt. Efter skolan va jag med min bak-kompis (erica), vi skulle baka typ 50 chokladbollar till handbollen så när vi kom hem från skolan cyklade vi och handlade. Vid lite över 3 kom Datanörden/Fjortisen (Oscar) och han som skrattar gulligt (Erik). Erik och Oscar satt vid datan medans jag och Erica bakade. Hon åt upp min luva och medans jag försökte torka upp det hon tappade på golvet tappade hon bara mer. Det hela slutade med att Erik och Oscar gjorde sista omgången och jag hade fullt med chokladbollssmet i ansiktet. Haha kul hade vi iallafall. Erica cyklade hem vid typ 6 och efter en liten stund cyklade även Oscar hem. Erik stannade, och jag hade hans kofta, den är SJUKT skön! Han körde hem vid typ halv 10 eller vad klockan va. Nu tränar jag engelska glosorna till imorgon och sen ska jag nana, hoppas erik har med siig sin kofta till skolan imorgon som han lovade miig.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


-Du skrattar sååååååå gulligt! <3

Av Elin - 16 februari 2011 20:49

Tjenamittbena!


Sitter här och har damp på en viss person, slutar han inte när säsongen är slut, då slutar jag, helt säker!


Skola idag, nästan som vanligt. Hade vikarie, Ines hette hon. Hon va sjukt snäll, man fick prata på lektionerna till skillad från när vi har Anders. Jag slutade typ kvart i 1 idag bara för att jag skulle till tandläkaren. Jag hatar Tandläkaren, eller min tanläkare är jätte snäll men jag gillar INTE hans jobb! Efter det va jag med Erica, vi bakade lite cpade muffins och så tittade vi på lite tv. Efter det va det handboll, tränade med/spelade med/ spelade mot P99. Vi ägde dom.


Nu försöker jag övertala Erica och Oscar att om inte han slutar när säsongen är slut, då slutar jag!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 14 februari 2011 21:04

Tjenare!


Sitter här och funderar lite, detta är inget ni behöver läsa men jag måste få det ur miig och då va bloggen perfekt tyckte jag.


Jag nämner inga namn för jag känner inte att alla behöver veta.


Nu har jag kommit på hur det har kännts för hon under dessa åren. Medans vi har haft jätte roligt har vi inte tänkt på hon och rent ut sagt gjort allt bara vi, utan att ens tänka på hon. Sen är ju faktiskt inte allt vårt fel men lite. Till hon vill jag bara säga förlåt just nu faktiskt, sen allt det andra hon har anklagat mig för. För sånt jag inte har gjort det lägger jag inte så mycket tid på det är hennes problem. Nu vet jag iallafal hur det har kännts för hon. Nu har det kommit in en till i det hela. Hon är precis som som jag va innan. Hon kanske inte umgås lika mycket med alla som jag gör men hon är precis som jag va innan. Nu är det bara ni, ni är hela tiden, ni åker på bio, ni gör det och ni gör det... Massa saker, ni håller ALLTID med varandra och rent ut sagt imellanåt skiter i miig. Det är så jag känner (hoppas att ni läser detta, såfall TA ÅT ER!), ni gör allt ni två. Inget är ditt fel men mycket är hennes. Hon frågar om du följa med hon på allt, och mig då? Jo miig skiter ni fullständigt i!

Sen är det så mycket mer ni gör, ni tänker nog inte på det, jag vet precis hur det är. Jag vill bara att ni tänker på det


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 14 februari 2011 16:58

Tjenare!


Är faktiskt rätt arg. Trodde vi va kompisar som va rättvisa mot varandra. Lite svårt att förklara men ändå. Så jävla taskigt av er! Fan vad lågt!


Skola idag, helt okej. Känns ju normalt i skolan igen nu är Erik är där. Fick en jätte fin sälen handduk i alla hjärtans dag present av han.

Efter skolan va det tjejegruppen. Körde typ minuten. Rätt kul men sen helt plötsligt bytte ni, riktigt taskigt säger jag bara! Tillochmed Moa höll med mig. Ellerhur?  Precis!


Nu är det snart dans.


Förresten fick en skit cool mascara av pappa i alla hjärtans dag present. Batteri driven som vibrerar, haha jag suger på att förklara men ändå.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 13 februari 2011 19:09

Tjenamittbena!


Elin Happy!


Fick träffa älsklingen idag, hela dagen!


Underbart! <3


Han är bäst medans Isak är fjantig, Erik brydde siig inte ett dugg om att jag hade löss igår medans Isak inte ville va nära miig.


Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag ska äta Pizza.


Erica din lilla damp bajsunge! Haha älskar diig ändå! <3


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards