Älskaardiig

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Elin - 2 februari 2011 21:58

Oj vad lång rubrik det blev... Skit samma.


Jag orkar inte skirva, orkar ingenting. Det borde jag för jag är glad igen och inte ledsen, sur, arg eller sårad men det känns ändå som att nått saknas... Jag tror jag vet vad, att får höra din röst, bara en gissning men ändå. Den är så underbar den brukar göra mig lycklig när jag är nere. Hoppas det fortfarande är så. Jag hatar att bråka med diig juu, jag älskar diig!


Idag: Skola inte riktigt som den brukar, va på Tekniskan i hlm och provade saker och sen åkte vi tillbax till skolan, hade rast, åt och hade idrott, rätt okeej dag faktiskt. Träffade Hilda Kladdkaka i hlm. :D Efter skolan va jag med Nawal & Clara hemma hos Nawal. Underbara tjejer verkligen! Finns alltid för miig och jag finns alltid för dom. Vi gjorde inte så mycket men vi beställde pizza och det är gott! Hem och sen handbollsträning, första gången för Fanny och Amilia men jag tyckte dom va jätteduktiga. Neej nu ska jag träna lite till på tyskan sen ska jag nana skönt i min sköna säng. ;) Torsdag imorgon, gud vad dagarna går fort! Nästa vecka åker älsklingen till Sälen, jag måste få bättre kontakt med han igen innan det! Kommer sakna han riktigt mycket! Och sen är det snart Sportlov och Cabby Cup. Då får man äntligen träffa min underbara Wilma! Saknar henne mest!


Oj och jag som egentligen inte orkade skriva mycket. ;) Haha


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

Jag älskar Erik! <3

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards