Älskaardiig

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Elin - 13 februari 2011 19:09

Tjenamittbena!


Elin Happy!


Fick träffa älsklingen idag, hela dagen!


Underbart! <3


Han är bäst medans Isak är fjantig, Erik brydde siig inte ett dugg om att jag hade löss igår medans Isak inte ville va nära miig.


Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag ska äta Pizza.


Erica din lilla damp bajsunge! Haha älskar diig ändå! <3


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 13 februari 2011 10:48

Tjenamittbena!

Här har ni en GLAD Elin! ;D


För om ca 10 min kommer Erik! Jag är jätte glad! Har saknat han jätte mycket! Och när jag då fick löss igår blev jag förstörd, men nu är jag lusfri och får träffa min älskling! :D


Ha det bra!

 

Hej Svejs!


Jätte roligt Lollo! <3

Av Elin - 13 februari 2011 00:21

Heej...


Förbannad/ledsen Elin va det här ja!


Om ni undrar varför så ska jag förklara nu...


Jag va så överlycklig typ för att jag skulle få träffa/ va med erik imorgon. Sen när jag hade duschat så kammade jag miig med luskammen eftersom att agnes hade haft löss och hon satt bredvid miig på kalaset idag och så, då insåg jag att jag hade löss... :'( Men mamma ringde Matti (agnes pappa) och dom hade medel kvar så mamma va och hämtade det. Nu ska jag tvätta bort det och som tur är så får jag va med erik imorgon, det är bara det att jag tycker det är så äckligt med löss.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards