Älskaardiig

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Elin - 6 februari 2011 19:47

Tjenamittbena! :D


Idag vaknade jag typ tio i ett. ;) Haha, trött efter gårdagens kväll.

Gick upp och kolla datan/ tv:n lite sen började jag sy, på vad får ni se senare...

Erica är väldigt sugen på  att se vet jag. Nu har jag nästan precis blivit klar, blev faktiskt rätt nöjd.

Idag åkte älsklingen till Sälen, hoppas han får det bra där, men det brukar han ha så varför inte?

Saknar han redan efter denna veckan vi har haft, inte den bästa men igår va allt som bort blåst ut minnet och det va skönt. Får smsa satan istället ;) På kvällarna då för på dagarna är han väll ute i backarna. ;)


Ha det bra!

  

Hej Svejs!


Nu ska ni få se vad jag har sytt hela eftermiddagen:


Jag hade två par byxor, ett par som va i sönder och ett par som va för små, dock har jag redan sytt på en lapp på bilden:


Detta va felet med byxorna som passade miig egentligen:

     


Resultatet blev såhär:


Och där hålet va innan ser det ut såhär nu:


Haha blev rätt nöjd ändå faktiskt. Får visa Therese dom sen. Men jag ska iaf ha dom imorgon i skolan ;)     

Av Elin - 6 februari 2011 01:52

Det får bli ett litet snabbt mobil inlägg om kvällen.Klockan är nu ca 02.00 och jag kom hem från oscar för typ 15 min sen. Kvällen har varit awesome! Men lite konstig ändå... Erik och dom hämtade mig vid typ 5. Vi åkte till oscar och när vi kom dit åt vi. Efter en stund kom även julia. Då åt hon och sen kollade vi typ på tv. Vid lite i 8 skulle Tim sova och vi andra bestämde att julia fick lägga han. Vid 22.00 åkte tyvärr älsklingen och julia hem... Imorgon åker dom till Sälen och är där i en vecka. Jag kommer sakna älsklingen mest! <3 Resten av kvällen har jag tillbringat med oscar men han har mest sovit. Haha neej men han somnade några gånger och snäll som jag är så smällde jag till honom med kudden. Haha. Erik lyckades också göra så att jag va tungen att ha min puk kod för att låsa upp min mobil så jag har inte haft min mobil på typ hela kvällen. Ha det bra!Hej Svejs! Erik, jag älskar dig mest! <33333

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards