Älskaardiig

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Elin - 1 februari 2011 21:35

Heej, oj jag skrev hej, det brukar jag inte, kanske för att jag får damp på killar? ingen aning faktiskt.


Skola idag, va väll okej ända tills b-språket, klart att jag gillar tyska det är inte det men det är alla jävla killar (ursäka språket men jag får damp) som säger att dom skojar med det är faktiskt inte ett dugg kul, ska ni veta! Jag blir bara sårad och ledsen. Och kanske lite sur och får lite damp men ni får fan ta och skylla er själva!


Nej nu skiter jag i detta, det får leda till vilket skit som helst jag orkar inte bry miig mer och ni killar och era skojningar (haha det lätt cp i know)


Skit samma, det kommer lösa siig det känner jag på mig.

Jag kan inte va sur på er, det går inte!


Nej skit samma allvarligt!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards