Älskaardiig

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Elin - 9 februari 2011 20:22

Tjenare!


Hur mår jag? Jodå, jag mår väll bra jag har bara lite damp på vår tränare, jävligt ont i min svanskota tack vare idrotten i skolan och så saknad siig min älskling såklart. Annars är det bara bra med mej.


Imorgon är det Torsdag och sen går det super fort tills Måndag. (Hoppas jag) Och varför hoppas jag det? Jo, för då får jag träffa min älskling igen! <3


Idag va det skola som vanligt igen eftersom att strömmen är tillbax. Den kom ju iochförsig igår vid halv 1 på dagen men ändå. Jag älskar min Wilma och vi 2 har verkligen inget liv. Looveuu syster! Efter skolan va jag med underbara damp Erica, vi gjorde inte så mycket egentligen. Fikade och sen gjorde vi läxa och papperblommor och sen skulle hon hem. Jag åt lite sen va det handbollsträning. Helt okeej, ända tills sista saken, då fick jag damp. Blå boll, blå boll, blå boll... är det allt han kan säga eller? Jaja skit samma, nu sitter jag här själv hemma för både mamma och pappa är i sporthallen... På fredag kanske jag ska till stan med Erica om hon kan... Hoppas det behöver göra lite nya inköp, som blandannat ett nytt puder... Jag har iaf fixat priset till Vinne, fick bli nått litet bara, men ändå. Nu ska jag bara fixa så att han får det men det får bli nästa vecka så får Erik eller Oscar ta med siig det till träningen. Gud vad jag bablar om massa saker som ingen bryr siig om, haha ;D


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards