Älskaardiig

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Elin - 8 februari 2011 21:44

Tjenamittbena!

Ingen skola för oss i Vinslöv idag! Nice va? Jag gick upp imorse som vanligt, det kunde ha vatt skolafast att det är strömavbrott men taknarna på att skolan va inställd fanns. Jaja mamma körde mig till skolan iaf och när vi kom dit sa dom att den va inställd. Vi körde hem igen och sen körde jag, mamma och pappa till farmor eftersom att vi viste att där va varmt eftersom att hon har en gasol fläkt. ;) Jag har vatt hos farmor hela dagen. När strömmen äntligen kom tillbax så började jag och farmor baka. Det blev saffransbullar och chokladmuffins. Gott!! Mer har vi nog inte gjort. Imorgon blir det skola igen, efter skolan ska jag va med underbaraste damp Erica. ;D Haha. På kvällen blir det handbollsträning.


Gud vad beroeende man är av ström!


Jag saknar min älskling!


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards