Älskaardiig

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Elin - 23 februari 2011 21:35

Tjenare!


Idag har jag inte gjort så mycket... Har bakat lite scones annars har jag bara slappat, men sånna dagar behöver man dom också! Inte enligt mamma tydligen men jag tycker man behöver sånna dagar ofta!


Nu ikväll va dte handbollsträning, Axel och Hampus hade oss så det va faktiskt riktigt jobbig och eftersom att jag hade ovanligt ont i mitt knä, eller jag har haft ondare innan men inte nu på ett bra tag, så blev det ännu jobbigare, men roligt va det verkligen! Haha Julia skrattar verkligen åt allt! Som tillexempel när vi stog i duschen och lampan släktes så fick hon panik och började gap skratta, sen skratta hon hela tiden... Lite skröllig den där ungen ;) <3


Hoppas Olofsson sson sson sson sson sson... är nöjd nu och kommenterar!


Korv, du ska nog bara va tyst! ;D

Min och Jacobs lilla cpade humor... ;)


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

Av Elin - 23 februari 2011 13:07

Som ni kanske ser så är Headern klar nu...

Blev väll sådär men det får duga, som sagt så va det första gången i picasa...

Har inget bättre för miig idag ändå så ska nog prova mer... Vet inte vi får se.


Förresten, vad gillar ni att läsa, långa eller korta inlägg?



Av Elin - 23 februari 2011 00:28

Som ni kanske ser har jag ändrat header men eftersom att min data segar siig såhar inte allt blivit sparat och ser inte lika dant ut nu när det kom upp på bloggen så jag ska fixa det imorgon. Orkar inte göra det nu så det får va såhär sålänge...


Men den andra blir nått liknande med samma bilder som den som jag har NU.

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards