Älskaardiig

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Elin - 4 maj 2011 23:15

Tjenamittbena!


Jag har inte varit så duktig på att skriva nu på några dagar, dåligt av mig ju!


Här kommer lite snabbt och kort om måndag, tisdag och onsdag.


Måndag: Först skola, riktigt kallt med ute idrott på elevensval så vi fick gå in ;) Och efter skolan va jag med Erik.


Tisdag: Först skola, sen bakade jag, Erica, Agnes och Emma Cup Cakes, blev helt okej men lite brända i botten som allt jag bakar blir i vår ugn... Något är fel men vi vet inte vad...  På kvällen sprang jag och julia seneberga rundan och sen cyklade vi upp och kollade på musik konsert i furutorpsskolans matal där blandannat erik och agnes va med.


Idag/Onsdag: Innebandy turnering i skolan. Vi tjejer i 6a är så duktiga så att vi vinner allt! Efter det cyklade vi till skolan och åt och sen efter va jag med Erik och lite Isak också. Nu ikväll har jag inte gjort mycket, rätt skönt faktiskt.


Nej nu ska jag nana, god natt!


Ha det bra!


Hej Svejs!


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards