Älskaardiig

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Elin - 22 maj 2011 22:08

Hallå där köp blåbär! Får ändra till nått somrigare nu så tar pluttens replik ;)


Fredag kväll: Åt lite och sen kom Erica. Vi cylklade ner till sjön och då såg vi ankungarna så snabbt fram med kamerorna och då märker jag att mitt minneskort satt i datan här hemma så det va bara att cykla hem och hämta det, tur att ja inte har så långt. När vi kom tillbaka till sjön så gick vi nått varv och fotade allt möjligt. När vi inte orkade va där mer pågrund av alla mygg så cyklade vi till erica.


Lördag: Jag vaknade vid 10 och vid 11 körde jag och pappa in till stan och skulle hämta klister. Vi va i sporthallen vid 12 och då stannade vi och kollade lite där.

Hem och fixa lite och bara ta det lungt. Sen vi 7 körde vi upp till hallen och kollade när dom som va på regionsläger spelade lite matcher. Jag fick sitta i seketariatet. Sen vid typ 10 ringde pappa som va hos frasse och sa att jag skulle åka hem och hämta badkläder och sen komma dit. Mamma körde hem mig och sen dit och släppte av mig då hon skulle tillbaka till sporthallen och hjälpa lena. När jag kom dit spelade jag och Jacob lite musik på Michaelas rum och sen badade vi, Sjukt varmt och sjukt skönt enligt miig men Jacob bara frös. Sen så va vi där tills typ halv 1.


Idag: Vaknade vid typ 11. Gick upp och fixade lite, provade lite kläder och plockade undan på rummet. Isak och Erik kom vid typ 1 tror jag... Efter ett tag hade vi inget att göra så vi bestämde att vi skulle baka muffins, så vi körde ner till byn och handlade det vi behövde (trodde vi). När vi kom hem igen insåg vi att sockret inte skulle räcka så det va bara att cykla ner till byn igen...

Jaja muffinsen blev väldigt lyckade och sjukt goda. Sen på kvällen kollade vi på lite film och lite sånt.


Imorgon: Imorgon blir det hlm med klassen. Ska gå på stan och sen grilla hos Anders. När vi kommer hem så ska jag antingen till tjejgruppen eller va med Erik, vill göra båda delar det är problemet men det lutar nog mot att det blir Erik min underbara älskling som jag älskar allra mest! <3


Ha det bra!


Hej Svejs!


Bilder på en lyckad muffins:

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards