Älskaardiig

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Elin - 16 maj 2011 17:40

Tjenamittbena!


Förlåt för att jag är så duktigt på att glöma bloggen. ;)


Jaja lite kort om helgen och lite om dagen kommer nu:


Lördags: Va med vänner och fixa lite.


Söndag: Va på Familia i Hyllinge men mamma, pappa och Emmie. Där blev det lite nya kläder och lite sånt.

På kvällen kom emmies familj hit och även erik och Isak kom och så åt vi marängswiss... MMM Gott!


Idag: Va hos Jens med klassen. Gud vad roligt jag, Erik, Lucas, Jens och Wilma hade, enligt mig iallafall. ;)

Fick även reda på klasserna till sjuan, rätt nöjd...

Väldigt nöjd med killarna men tjejerna är väll sådär... jaja.

Även väldigt nöjd med lärarna!'


Nej nu MÅSTE jag fixa på rummet fast jag vill inte...


Ha det bra!


Hej Svejs!

 

7a!
Isak Andersson
Isak Bodén
Jonna Borglin
Bastian Eklund
Dennis Eriksson
Joel Erlandsson
Victoria Granqvist
Jacob Gustafsson
Felicia Hansson
Erik Isberg
Kacper Jarosz
Fanny Johansson
Julia Karlsson
Erica Lager
Ludvig Lindahl
Isabelle Lövgren
Louise Mattiasson
Ngoc Nhieu
Jennie Nordkvist
Anton Olsson
Oscar Paulin
Elin Persson
Nilla Rytkölä
Lucas Rådén
Måns Svensson



Martin Olofsson

Marie Hansson


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards