Älskaardiig

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Elin - 8 maj 2011 23:11

Tjenamittbena!


Vaknade vi lite över 10 idag, gick upp och gjorde vid mig och sen satt jag mig och ritade lite...


När Isak hade dömt klart en fotbollsmatch kom han, Oscar och Erik. Jag mamma och Erik körde till ICA och pantade, det va lite pinsamt faktiskt. När vi va klara gick jag och Erik och Isak. Först gjorde vi igenting men sen badade dom, det såg väldigt skönt ut men jag är rätt förkyld så jag badade inte för jag vill verkligen inte bli mer förkyld. Sen när dom kom upp gick vi in igen och fortsatte att inte göra något.


Jag gick hem vid lite över 5 och skulle fixa lite innan vi skulle till Erik och dom och äta vid lite över 6. Grillat, gott!

Sen gick jag Erik och Isak upp på Eriks rum och kollade datan. Hampus kom till Julia och när Julia gjorde en jättegod efterrätt så gick Hampus och Isak ut och länade mig och Erik...


Efter det goda efterrätten körde Isak och Hampus hem. Jag och Erik gick upp på hans rum en liten stund och sen skulle vi hem.


Imorgon blir det skola, lång dag imorgon... BLÄÄÄÄÄ!


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards