Älskaardiig

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Elin - 7 maj 2011 23:32

Tjenamittbena!


Har inte skrivit sen i Onsdags, jag vet, förlåt.


I Torsdags efter skolan va jag med Erik, räcker väll att jag skriver det om den dagen...


Igår va det skola sen cyklade jag hem. När vi hade ätit på kvällen kom Erik, Julia och Oscar och skulle ha ett rör så vi fixade det sen följde jag med hem till Erik. Vi va på dagiset och sen gick vi hem till isak, tror jag... Mitt minne är inte det bästa... Vi gick iallafall en liten runda i vår lilla by, Jag, Erik, Oscar, Isak & Saga. När vi kom till Isak igen kollade Jag, han och Erik på tv och sen gick jag & Erik hem till Erik för jag skulle hämta min jacka innan mamma kom och hämtade mig.


Idag följde jag med Farmor på Rally. Det va längesen men jag tycker faktiskt det är riktigt roligt för det är något jag har växt upp med ;) Vi stog i starten och sen i målet. På eftermiddagen kom tvillingarna bus, såå gulliga. Det va hon som jag och farmor stog med´s barn. 1 år och 8 månader. Axel va ett riktigt litet charmtroll och så höll vi på att busa där en stund. Även mina två solstrålar Anton och Albin kom. Vid lite över 5 kom pappa och hämtade mig. Ikväll har jag inte gjort någonting alls faktiskt.


Jag har äntligen fått lite färg i Ansiktet men än så länge är fejjan röd. ;/


Jaja nu ska jag nana, imorgon ska jag kanske va med Isak, Julia och Erik. :D


Ha det bra!


Hej Svejs!


Bjuder på en bild från Julen typ 08 hos mormor:

  På bilden: Cornelia, Robin, Ebba, Tomten, Jag, Rasmus, Adrian och Agnes. Visst är vi gulliga? ;)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards