Älskaardiig

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Elin - 29 januari 2014 23:46

Har inte blivit färdig till att skriva någonting här de senaste dagarna, precis som vanligt alltså.

Helgen i Kungälv var toppen och jag är så fruktansvärt stolt över världens härligaste tjejer. Visst, vår resa tog slut där men vi är ett av de 12 bästa lagen i Sverige och hur bra är inte det? Sen åkte vi dessutom ut mot fjolårets vinnare i F98 klassen och årets guldfavoriter, alltså två grymt bra lag så spelade så otroligt fin handboll.

I måndags va jag hemma från skolan med huvudvärk, annars har veckan varit som vanligt. Det har varit värsta snökaoset här, typ 2 månader försent... Men mysigt är det. Mamma gick ut och skottade snö vid typ 21.00 så jag passade på att följa med ut och leta fram mitt tefat. Vi hade en liten snövall på andra sidan vägen så dör roade jag mig en stund. Tycker att det är så roligt med snö, det tar verkligen fram min barnsliga sida, fast jag vill såklart bara åka skidor. Men skidor hade nog inte varit så bra detta året med tanke på mitt knä..

På tal om knäet förresten. Det är inte som o fredags längre. Skulle spänna knäskyddet på idrotten igår och kände hur jag drog hela knäskålen till sidan. Riktigt äckligt och läskigt men nu känns det iallafall bättre igen, fast att det gjorde ont efteråt igår...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards