Älskaardiig

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Elin - 2 januari 2014 17:36

Igår sov jag länge och sen gymmade jag med Erica. Mamma hade köpt hem massa frukt, tex jordgubbar, så på kvällen doppade jag frukt i choklad. Känns som att jag gör det fruktansvärt ofta nu... Idag väckte Alva mig och tyckte att jag skulle följa med till gymmet och varför inte? Det är så skön känsla när man kommer hem. Man känner riktigt hur man har tagit i. Jag är inte ett dugg förvånad om jag inte kan skratta imorgon, mycket mage idag... Nu gör pappa mat till mig och så väntar jag på Erica. Ikväll ska vi mysa och så lovade jag henne att kolla på teen wolf...


Ha det bra!


Nej vi spänner inte oss och nej vi tror inte att vi är starka. 

 

Kolla vad gulliga amanda skrev om mig på sin ask, helt sjukt hur mycket jag saknar den tjejen alltså... (fast kolla inte på den hemska bilden så är ni snälla...) 

 



Av Elin - 2 januari 2014 17:02

Bra slut på 2013 - bra början på 2014


I tisdags så ja, mamma & pappa tåget till Köpenhamn. Där åt vi på The Irish Rover innan vi gick till tivoli. Där va så fruktansvärt fint med massa lampor och mysiga saker överallt. Och deras fyrverkerishow va helt galet bra, aldrig sett något liknande. Sen tog vi tåget till malmö, då vi tänkte kolla på raketerna där vid tolvslaget. Men vi gick bort till torget och gick där ifrån lika fort. Folk sköt raketer utan att tänka efter och det va mest läskigt faktiskt. Dessutom kände jag att jag inte riktigt hörde hemma där. Så vi gick tillbaks till stationen och tog tåget till Hässleholm. Firade alltså tolvslaget på tåget någonstans mellan malmö och lund. Men det va helt perekt, man såg massa raketer i ca 20min och man slapp stå ute och frysa... Vi fick vänta i 1 timme i hässleholm så vi gick in på subway innan vi tog kvällens sista tåg hem.


Här är massa bilder tagna med antingen mobilen eller mitt sony objektiv, därför är alla kanske inte jättebra...

                         

Fick inte jättebra bilder på raketerna, sony objektivet klarade inte av det och sen när jag tog med mobilen så hade jag massa träd ivägen + att det va roligare att titta än att ta kort... men jag tyckte att denna bilden blev lite häftig med färgen och träden...

 

Av Elin - 2 januari 2014 16:51

Jag vill så gärna ha denna klänningen från Nelly.com. Har kollat på den jättelänge och nu har de äntligen fått in min storlek. Ska försöka få mamma att gå med på att jag får köpa den, den är sååå fin...


 


Sen vill jag ha ett stjärnfilter till min kamera, och en stepring så att jag kan använda det till båda objektiven. Ett stjärnfilter är ett filter som man sätter på objektivet och tar man sedan kort på tillexempel ett ljus så blir det strålar (som en stjärna) från ljuset....


   


Och så vill jag köpa ett vattentätt skal till mobilen. Liksom hur coolt är det inte att kunna ta kort uner vattnet? Och sen hade det varit grymt att kunna kolla på film eller något när man duschar, för att duscha tycker jag är grymt drygt...

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards