Älskaardiig

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Elin - 9 januari 2014 22:02

Jag tänkte skriva redan igår, men jag somnade på soffan och sen orkade jag inte starta datorn och lägga in massa bilder på den och sånt.


Men igår började skolan, känns inte som att jag inte har varit där på typ 3 veckor... Sista terminen där nu och jag vill inte ens tänka på det. På eftermiddagen gjorde jag inte mycket. Kollade på film och sånt för att inte somna, dock lyckades jag ändå somna vid halv 9 när jag kollade på landskampen och somnade därför inte före 3 inatt...


Idag va det jobbigt att gå upp. Men förutom det så har det varit en bra dag. Chill dag i skolan, massa positivt hos sjukgymnasten, låg en sak på köksbordet när jag kom hem och jag fick till och med byta hemkunskapsgrupp så att jag slutar 14.15 på torsdagar istället för 14.55 Fast det va ju bara för att jag skulle slippa sluta tidigare var hemkunskapslektion eftersom att jag går till sjukgymnasten på torsdagar. Nu har jag precis fixat lite till historian, tycker nog för första gången i mitt liv att historian är intressant. Skriver en fördjupning om Auschwitz (största koncentrations- och förintelselägret i Nazityskland)...


Vet ni vad?

Igår låg där ett paket på köksbordet när jag kom hem och idag låg där ett annat. Igår innehöll det ett stjärnfilter och en stepring och idag var det en efterlängtad klänning. Så nu är jag överlycklig.


Stjärnfilter, stjärnfilter i stepring och två, inte jättebra, bilder som jag tog igår när jag va tvungen att prova:

       


Klänningen: (hade ingen bild som gjorde klänningens baksida rättvisa, därför lägger jag inte upp någon, men det går ner väldigt långt i ryggen iallafall)

   


Sen hade vi en liten födelsedagsgris idag också. Alva hade bakat så vi minifirade henne i cafeterian. Jag lyckades tjata till mig en också som hade blivit fel. Grattis igen Ngoc       






♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards