Älskaardiig

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Elin - 7 januari 2014 23:16

Idag drog mormor upp mig vid halv 1. Jag hade varit vaken ett tag men orkade inte gå upp. Tänkte njuta totalt av sista dagen innan skolan. Vi åt och sen fixade jag naglarna innan jag åkte till hallen vid 4 och tränade mina stjärnor.

Ikväll har jag inte gjort mycket. Ätit massor, duschat och kollat på paradise hotel. Jag va dödstrött vid halv 8 och nu är jag hur pigg som helst, nästan lite sur på mig själv.

Imorgon är det tillbaks till verkligheten och tillbaks till skolan. Dags för sista terminen på furutorp. Frågan är hur jag ska klara våren utan att gå under. Gymnasieval & nationella prov i massor av ämnen, verkligen ingenting för mig. Jag ska dock försöka ta tag i skolan lite till och höja mina betyg lite. Inte för att jag behöver utan för att jag vill och vet att jag kan. Vet inte hur länge jag kommer hålla det jag precis skrev, men det är värt ett försök.

Nej nu måste jag sova, kan ju tyvärr inte sova till halv 1 imorgon... Ha det bra!

Före:

Efter:

Av Elin - 7 januari 2014 01:08

Idag har jag och Erica gått och blivit FIFA nördar. Hon kom hit vid lite efter ett och cyklade precis hem. Under den tiden har vi spelat FIFA, fikat, lagat mat, ätit frukt och choklad, kollat på film, surat på Oscar och spelat ännu mer FIFA. Vi snackade även lite om gymnasiet, och det snillet ska såklart välja internationellt samhälle så det hjälpte inte mig speciellt mycket... Men det har varit en bra dag.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra mer än att träna killarna och gymma... Jag lär nog va ganska deprimerad också, det är ju skola på onsdag...

Ericas första FIFA match någonsin och som hon skrek och levde sig in i det...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards