Älskaardiig

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Elin - 6 januari 2014 00:30

Åhh vad sur jag blir. Har precis skrivit ett inlägg om dagen och lite annat och precis när jag ska lägga upp det så hänger mitt internet sig och allt försvinner... Så nu får jag väl skriva om det...


Idag är en sån dag då man kan tro att jag är sjuk eller något. Jag har spelat fifa, kollat på ishockey och plockat undan på mitt rum. Hur ofta händer det liksom? Lånade Jespers xbox oxh fifa 14 då han är och åker skidor så nu spelar jag det hela tiden, haha. Det är roligt men jag fattar egentligen inte vad det roliga är... Och ishockeyn blev ju faktiskt tillslut ganska spännande så då kunde jag inte gå ifrån TV:N. ;)


Jag och Emelie pratade om att gymma idag men hon va inte hemma och hur kul är det att gymma själv liksom? Dessutom är inte mina leder på topp. Ska gymma en sista gång efter killarnas träning på tisdag för sen lämnar jag tillbaks taggen på torsdag. Får väl leta upp någon som vill följa med mig dit.


Imorgon kommer Erica hit. Vi ska spela fifa, äta mango, sura lite på Oscar, mysa och prata om allt mellan himmel och jord. Anledningen till varför jag plockade undan lite på rummet innan. Inte för att Erica bryr sig men ändå.


Nej nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon. Ha det bra!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards