Älskaardiig

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Elin - 11 september 2013 23:27

Hejhej!

Körde och hämtade Julia imorse. Vi skulle egentligen ha kört och hämtat Jonna också och överraska henne men Victoria blev sen så vi hann inte det.

Skolan idag va riktigt seg. Vi har inte ens gått i en månad och jag är redan skoltrött. Hur ska det här sluta?

Efter skolan kom Anna, Kalle och Måns och gav mig paket. Ett jättefint armband som jag nog lär använda väldigt ofta. Så fruktansvärt snällt av de iallafall.

Ikväll va det träning. Emelie åkte med mig både dit och hem, allt för min bästis. Träningen gick helt okej och de va ganska chill.

Nawal hade köpt ett par Palladium som va för stora för henne så hon frågade mig om jag ville prova de då hon vet att jag älskar grönt. De sitter lite tajt men vill hon inte ha allt för mycket för de så vill kan köpa de för jag blev verkligen kär.

Nu ska jag sova och hoppas på att pappa är snäll och tankar min moppe innan jag ska till skolan imorgon för jag vill inte göra det själv just nu.

Ha det bra!

Av Elin - 11 september 2013 23:25

Hejhej!

Körde och hämtade Julia imorse. Vi skulle egentligen ha kört och hämtat Jonna också och överraska henne men Victoria blev sen så vi hann inte det.

Skolan idag va riktigt seg. Vi har inte ens gått i en månad och jag är redan skoltrött. Hur ska det här sluta?

Efter skolan kom Anna, Kalle och Måns och gav mig paket. Ett jättefint armband som jag nog lär använda väldigt ofta. Så fruktansvärt snällt av de iallafall.

Ikväll va det träning. Emelie åkte med mig både dit och hem, allt för min bästis. Träningen gick helt okej och de va ganska chill.

Nawal hade köpt ett par Palladium som va för stora för henne så hon frågade mig om jag ville prova de då hon vet att jag älskar grönt. De sitter lite tajt men vill hon inte ha allt för mycket för de så vill kan köpa de för jag blev verkligen kär.

Nu ska jag sova och hoppas på att pappa är snäll och tankar min moppe innan jag ska till skolan imorgon för jag vill inte göra det själv just nu.

Ha det bra!

[Bild]

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards