Älskaardiig

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Elin - 1 september 2013 18:18

Hejhej!

Igår va en rätt grym dag.
Gick upp vid kvart i 6 efter att ha sovit i 4 timmar och delade ut bullar... Rätt mysigt ute så dags och det va en bra morgongymnastik.
Sen spelade jag sponsorhandboll i parken med Lansi. Kom tvåa genom att vinna två matcher, förlora två och spela en oavgjord. Dock bestod laget av mig, emelie, emmie, isak, oscar l, jörgen och matti så jag tror att vi ska vara ganska nöjda haha.
Dock får jag hemskt mycket damp på gubbar som tror att de kan spela handboll men inte kan det. Även på personer som inte fattar att det är på skoj eller att man kan ta det lite lugnt med personer som är mer än häften så unga och väger hälften så mycket...

På kvällen mös jag iallafall med Emelie. Vi åt pizza med Oscar innan han körde hem, skrattade, åt b&j och kollade på film. Saknar myskvällarna med min fina vän.

En stund efter att hon cyklade hem så ringde Julia och frågade om jag kunde möta henne och lämna Alex laddare. Jag följde med de ner till byn eftersom att mamma & pappa va där och för att det är typ det enda som händer i vinslöv på hela detta året...
Dock slutade det med att jag va med emmie, Emma och julia innan jag gick hem igen vid tio i 1.

Idag vaknade jag vid tio i tre, helt galet... Har inte gjort alls mycket idag, mår sådär med tanke på att jag spelade alldeles för mycket. Har dessutom sjukt ont i min axel (som jag typ inte kan röra) på grund av en av de där gubbarna jag nämnde innan...

Imorgon är det skola igen, känner på mig att jag inte kommer kunna somna i kväll men visst...

Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards